««زابیواکا» برنامه‌ای است که به مناسبت جام‌ جهانی در شبکه اینترنتی «آیو» تولید می‌شود. چند روز قبل آزاده صمدی از اجرای این برنامه به دلایل عجیبی منع شد و تهیه‌کننده «زابیواکا» تصمیم گرفت علی انصاریان و مجید یاسر را به‌ عنوان مجریان جدید انتخاب کند. در یکی از این برنامه‌ها، میهمانی فرانسوی که در ایران دانشجوی زبان فارسی است، حضور داشت. در بخشی از برنامه یاسر از این میهمان فرانسوی سوال کرد که به کدام‌یک از خواننده‌های ایرانی علاقه دارد و در پاسخ این دانشجوی فرانسوی نام یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی را برد. هر چقدر هم مجید یاسر سعی کرد سریعا این موضوع را جمع‌وجور کند، نتوانست و میهمان برنامه هم از اتفاقاتی که رخ می‌داد، تعجب کرده بود.

عموحسن هم گوش می‌دی؟!

علی انصاریان، بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس که چندسالی است به صورت جدی به عرصه هنر و بازیگری وارد شده، بعد از شنیدن نام آن خواننده لس‌آنجلسی نتوانست خودش را کنترل کند و به شکل جالبی تا چند دقیقه با صدای بلند خندید. انصاریان نه‌تنها قصد نداشت به ماجرا خاتمه بدهد؛ بلکه با پرسیدن سوال عجیبی از میهمان فرانسوی برنامه ادامه داد: «عموحسن هم گوش می‌دی؟!» انصاریان به مجید یاسر می‌گفت، باید قبل از آمدن میهمان فرانسوی او را توجیه می‌کرد و می‌گفت که در پاسخ به سوالش چه بگوید! با دست‌به‌دست‌شدن این ویدیو در فضای مجازی حتی شایعه اخراج علی انصاریان از این برنامه بعد از آزاده صمدی به وجود آمد.

انصاریان: نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم

علی انصاریان در گفت‌وگو با «شهروند» درباره حواشی برنامه «زابیواکا» می‌گوید: «خودم فکر نمی‌کردم این ویدیو این‌ قدر در فضای مجازی دیده شود. با این حال دیدم افراد زیادی ویدیوی این برنامه را روی صفحه خود گذاشتند و حتی گفته‌اند ١٠٠بار این ویدیو را دیده‌اند. به نظرم همین که در این فضا و با این مشکلات خیلی از مردم برای دقایقی با دیدن این ویدیو لبخند روی لبشان آمده و خندیدند، مرا خوشحال می‌کند.»

وی همچنین می‌افزاید: «واقعا خودتان را جای من بگذارید. اصلا در آن لحظه نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. این میهمان برنامه خارجی بود و اصلا نمی‌دانست که چنین حرفی را نباید در تلویزیون ایران بزند. به‌ هر حال این اتفاقات رخ می‌دهد و این ماجرا هم بامزه بود. واقعا در آن صحنه نمی‌شد کاری به جز خندیدن انجام داد. مجید می‌خواست قضیه را جمع کند اما نتوانست و او هم خندید. این اتفاقات ناخودآگاه رخ می‌دهد و حتما همه تجربه آن را دارند.»

انصاریان در پایان در واکنش به شایعه ممنوع‌الکارشدنش می‌گوید: «خدا را شکر که فعلا خبری از این حرف‌ها نیست و چیزی به من نگفتند. همان‌طور که گفتم، چیز خاصی نبوده و فقط باید خوشحال باشیم که مردم برای دقایقی هم شده، خندیدند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.