آندره‌آ جیانی، پس از پیروزی ۳ بر صفر آلمان برابر کره جنوبی و صعود به میانه بالای جدول، درباره کسب دومین برد در تهران گفت: بازی جذابی بود و به نظرم بازی سخت‌تری نسبت به بازی روز گذشته داشتیم چرا که وقتی تصمیم می‌گیرید اشتباه نکنید شرایط تغییر می‌کند امروز در حملات بعد از سرویس عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد: در بخش نخست ست اول در ریتم تیمی مشکل داشتیم اما کم کم در بخش انتهایی ست اول توانستیم هارمونی تیم را حفظ کنیم. همچنین در دفاعی روی تور نیز عملکرد مناسبی داشتیم. در ست‌های بعدی نیز در حملات آمار خوبی داشتیم.

جیانی افزود: برای ما پیروزی در هفته پایانی بسیار مهم است چرا که هدف ما بهبود جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی است و با این دو پیروزی تقریبا به هدف‌مان رسیدیم. بازیکنانم جوان هستند و باید تمرکزشان را بیشتر کنند.

سرمربی آلمان در پایان درباره دیدار فردا برابر ایران اظهار کرد: به هر حال بازی آخر در لیگ ملت‌ها جذابیت‌های خاص خودش را دارد و بازی با تیم قدرتمند ایران نیز برایم جالب است. باید تمرکزمان را حفظ کنیم و در سراسر بازی کیفیت تیمی را افزایش دهیم. در بازی فردا علاوه بر تیم ایران، با تماشاگران پرشور ایرانی هم روبه‌رو هستیم و بزرگ‌ترین خوشحالی‌ام رویارویی با این هواداران است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.