ایگور کولاکوویچ پس از شکست شاگردانش مقابل ژاپن، افزود: بعضی از مشکلات در حد و اندازه تیم ایران نیست، اما همین اشتباهات موجب شکست سه بر یک برابر ژاپن شد، در حالیکه می توانستیم ست چهارم را ببریم و بازی را به ست پنجم بکشانیم اما این فرصت را در لحظات پایانی از دست دادیم.

وی تصریح کرد: بازی سخت و پرتنشی بود و انتظار چنین بازی ای را از ژاپنی ها نداشتیم. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند. ایران در لحظات حساس بازی عملکرد خیلی خوبی مثل دیروز نداشت. سال گذشته در جام قهرمانان بزرگ جهان، ژاپن را شکست داده بودیم، بازیکنانم در آنجا بهتر بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امروز فهمیدم که چرا تیم ایران با توپ های ساده مشکل دارد، مثلا با سرویس های پرشی ساده حریف و یکی از دلایلش این است که اگر بتوانیم موقعیت بازی را به دست بگیریم، آنگاه می توانیم کنترل بازی را نیز به دست بگیریم. امروز همه چیز بد پیش رفت.

وی تاکید کرد: متاسفم اما بدون شک بازیکنانم هیچوقت دست از تلاش نکشیدند و با تمام وجود بازی کردند.

کولاکوویچ در مورد بازی های هفته آینده تصریح کرد: هفته آینده برابر آرژانتین، ایتالیا و کانادا بازی خواهیم کرد. این تیم ها بهتر از ژاپن هستند. انتظار جنگندگی بیشتر و بازی با دقت تری از بازیکنانم دارم.

تیم ملی والیبال ایران در سومین روز هفته نخست لیگ ملت های والیبال سه بر یک مغلوب ژاپن شد تا با دو شکست (فرانسه و ژاپن) و یک پیروزی (استرالیا) هفته نخست لیگ ملت های والیبال را به پایان برساند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.