تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه روز دوشنبه به مصاف پرتغال خواهد رفت.

پرتغال در حال حاضر ۴ امتیازی است و با یک تساوی نیز صعودش به مرحله بعدی قطعی خواهد شد و ایران نیز برای صعود باید در این بازی پیروز شود.

 

سانتوس سرمربی پرتغال اما تاکید دارد که تیمش برای تساوی بازی نمی کند و به دنبال شکست ایران است. وی در مصاحبه ای که آس منتشر کرده گفت: فقط به برد فکر می کنیم. اگر دنبال تساوی باشیم ریسک بزرگی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: ایرانی تیم خطرناکی است که به خوبی دفاع می کند و در ضد حملات نیز عملکرد خوبی دارد. مقابل این تیم قصد ریسک کردن نداریم و باید منسجم بازی کنیم و به خوبی دفاع کنیم تا ضد حملات ایران اتفاق نیفتد. ایران می‌تواند مانند ۱۸ ‌دقیقه پایانی دیدار برابر ‌اسپانیا بازی کند که در این صورت برای ما مشکل ساز خواهد شد.

 

سانتوس تصریح کرد: هنوز نمی دانیم تاکتیک ایران برای بازی دوشنبه چیست. می خواهند مثل ابتدای بازی با اسپانیا با دفاع شروع کنند یا مانند ۱۸ دقیقه پایانی تهاجمی ظاهر شوند. باید منتظر شروع بازی باشیم.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در مورد بازی ایران و اسپانیا اظهار کرد:  نمایش ایران مقابل لاروخا یک هشدار برای ما بود. باید بازیکنان‌مان هوشیار باشند. شاگردانم معتقدند بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آسان نیست. آنها می دانند که دیدار سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

سانتوس درباره کارلوس کی‌روش گفت‌: ما با هم دوست هستیم. او از پیراهن ایران دفاع خواهد کرد و من نیز از پیراهن پرتغال. من خواهان پیروزی هستم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.