بازی با پرتغال ، این بازی برای ما شاید یک بازی سخت باشد اما برای سرمربی تیم ملی یک بازی متفاوت است. فارغ از اینکه چه اتفاقی در بازی با اسپانیا می افتد ، کارلوس کی روش برایش همگروهی با پرتغال اهمیتی بسیار دارد. او می خواهد برنده بازی مرگ و زندگی باشد.

می خواهد انتقام بگیرد. انتقام رفتارهایی که بعد از جام جهانی با او شد. دو سال از بهترین سال های عمرش که به خاطر کارشکنی رئیس فدراسیون پرتغال با محرومیت و بی کاری سر شد تا سر از ایران در بیاورد. حالا سرمربی می خواهد در این بازی و در اولین تقابل روبرو به مردم کشورش نشان دهد ، هر آنچه در سال ۲۰۱۰ اتفاق افتاد ، حاصل کارشکنی های فدراسیون بوده است نه او.

اتفاقاتی که بین او و کریس رونالدو گذشته بود تا مدت ها خبرساز شده بود و این بار می خواهد سرمربی آن بازی ها را تلافی کند. برای همین درست بعد از بازی ایران و مراکش و در همان اولین سئوال مطرح شده ، سرمربی رفت صاف سراغ جنگ روانی با رقیب. سئوالی که به نظر می رسید هدایت شده از او درباره تاریخ شکنی پرسیده شده است را خیلی زود تبدیل کرد به یک حمله تمام عیار به فدراسیون پرتغال. پرتغالی که در گروه ایران و با کریس رونالدو یکی از شانس های اصلی صعود است اما سرمربی می خواهد برابرش شگفتی بسازد.

او این را حق خود می داند که انتقام بگیرد. برای بازی اسپانیا و مصاف با شاگرد محبوبش هیرو شاید اصلا خیلی به معجزه فکر نمی کند. او برای بازی با اسپانیا به یک چیز فکر می کند. اینکه چون بازی با آرژانتین تیمش نمایشی داشته باشد افتخار آمیز. نمایشی شایسته که مردم حس شرمندگی نکنند. یک بازی خوب که اگر درست اجرا شود قطعا به موفقیت خواهد انجامید. او اما در بازی با پرتغال می خواهد شاگردانش برای این ۷ سالی که کنارشان بوده ، برای همه آنچه برای شان داشته ، با دل و جان بازی کنند. برای اینکه او این مرد پرتغالی بد اخلاق که فقط برای شاگردانش خنده هایی برای عرضه دارد ، در بازی انتقامی بتواند سرش بین مردم کشورش هم بالا باشد.

این انگیزه مضاعف برایش باعث موفقیت بیشتر می شود یا کار تیمش را مختل می کند ، برایش باید هفته ای منتظر ماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.