حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی روسای جمهوری سوئیس و اتریش به این دو کشور اروپایی سفر می کند.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام حسن روحانی نیمه اول تیرماه و به دعوت رئیس جمهور سوئیس برای سفری دو روزه به برن سفر می کند.

اسماعیلی گفت: دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، دیدار با ایرانیان مقیم و نیز امضای اسناد همکاری در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهمترین برنامه های دکتر روحانی در سفر به سوئیس است.

وی افزود: رئیس جمهوری سپس با دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ادامه داد: دیدار با هموطنان مقیم اتریش، دیدار و مذاکره با رئیس جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش و نیز امضای اسناد در عرصه های مختلف همکاری از مهمترین برنامه های پیش بینی شده دکتر روحانی در وین خواهد بود.

پرویز اسماعیلی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور را در سفر به اروپا تعدادی از وزرا و مقامات سیاسی و اقتصادی همراهی می کنند و همچنین؛ گروهی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی کشورمان با حضور در سوئیس و اتریش با طرفین تجاری خود مذاکره خواهند داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.