فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که در خصوص تیراژ روزنامه فرهیختگان و با حضور اعضا برگزار شد با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان، گفت: امیدوارم از ماه مبارک رمضان بهره کافی را برده و برای آخرت اندوخته مناسبی را کسب کرده باشیم.

او با قدردانی از تحولات مثبت در روزنامه فرهیختگان، گفت: اصل ترقی خواهی و رسیدن به قله‌های هدف، اصل درستی است که همواره باید تا رسیدن به نقطه مطلوب پیگیری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نباید تیراژ روزنامه فرهیختگان کاهش و قیمت آن افزایش یابد، گفت: باید یک توزیع مناسب، هدفمند و متناسب با رسالت این روزنامه در جامعه هدف که عمدتاً دانشگاهیان هستند، شکل بگیرد.

فرهاد رهبر با تأکید بر اینکه مخاطبان روزنامه فرهیختگان باید به جامعه غیردانشگاهی کشور نیز تسری و گسترش یابد، گفت: در کنار روزنامه فرهیختگان باید محصولات فرهنگی دیگری نیز به عموم مردم ارائه شود.

او همچنین بر اثربخشی مناسب روزنامه فرهیختگان تأکید کرد و گفت: مسئولان این روزنامه باید با بازنگری در تولید محتوا، مخاطبان روزنامه فرهیختگان را افزایش دهند که این مسأله افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از تولید محتوای تکراری و یکنواخت پرهیز کنید، چرا که حفظ تیراژ با نوآوری در محتوا، خلاقیت و به روز بودن صورت می گیرد، محتوای روزنامه باید انقلابی باشد.

فرهاد رهبر به گستردگی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اشاره و خطاب به مسئولان رسانه‌های دانشگاه گفت: با راه‌اندازی شبکه دانشجویی خبرنگار می‌توانید اخبار اقصی نقاط کشور را به صورت آنلاین توسط دانشجویان به دست آورید و بر غنای محتوای رسانه‌های خود بیفزایید.

او ادامه داد: همچنین از پتانسیل و توان این شبکه دانشجویی به عنوان شبکه همکار روزنامه می‌توانید برای توزیع مناسب روزنامه و محصولات فرهنگی در سطح کشور بهره‌مند شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: مخاطبان روزنامه دانشگاه باید این روزنامه را به جهت بهره‌برداری علمی و محتوایی تهیه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.