محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران در خصوص بلیت ۹۵ هزار تومانی برج میلاد برای پخش مسابقات جام جهانی گفت: امروز یکی از اعضا این موضوع را تذکر داد و من هم در بخش خبری ساعت ۱۸:۳۰ شبکه تهران این موضوع را شنیدم. روابط عمومی برج میلاد در همین برنامه پاسخ داد به غیر از پخش فوتبال خدمات دیگری نیز برای افرادی که در برج، فوتبال تماشا کردند ارائه شده و تعداد معدودی نیز ۹۵ هزار تومان داده اند.

رئیس شورای شهر تهران  با بیان اینکه نمی دانیم چه خدماتی به تماشاگران فوتبال در برج میلاد ارائه شده به شوخی گفت: به هر حال نشستن روی صندلی های برج میلاد هزینه دارد. این برج، برج شیکی است و صندلی هایش با سکوهای سیمانی که در نقاط دیگر برای تماشاگران پیش بینی شده متفاوت است اما باید بررسی کرد بازبینی و یا پس دادن مابه التفاوت قیمت بلیت ها وجود دارد یا نه.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص شکایت از اعضای شورا به خاطر طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری گفت: این یک شکایت شخصی از خانم فخاری است که یکی از مدیران سابق شهری انجام داده و باید موضوع را از شخص ایشان بپرسید.

وی در خصوص آخرین وضعیت پاس گیری مطالبات شهرداری از دولت گفت: کمیته ای در این رابطه تشکیل شده بود تا مشخص شود کدام بدهی ها واقعی و کدام بدهی ها قابل پرداخت است. از آخرین وضعیت فعالیت های این کمیته اطلاعی ندارم و باید شهردار تهران در خصوص اطلاع رسانی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.