زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری غیرمنتظره ای که امروز برگزارکردف گفت: تصمیم گرفتم که فصل آینده به همراه رئال نباشم. می دانم این تصمیم غیرمنتظره است ولی این تیم نیاز به تغییر دارد تا به موفقیت دست پیدا کند.

وی افزود: رئال تمام چیز را در طول زندگی ام به من داد و من در طول زندگی خیلی به این باشگاه نزدیک بودم. بعد از گذشت این ۳ سال به همراه رئال به نظرم ترک باشگاه تصمیم درستی است. رئال باشگاه بزرگی است و هر کسی که در اینجا حاضر می شود صددرصد توانش را برای تیم می گذاشت. دوست دارم با تمام کسانی که در رئال با آنها کار کردم تقدیر و تشکر کنم. رابطه خاصی با هواداران دارم و دوست دارم بار دیگر از آنها تشکر کنم.

سرمربی و اسطوره رئالی ها ادامه داد:  بدون شک روزی به رئال باز خواهم گشت چون این باشگاه تمام چیز در زندگی ام را به من داد ولی الان وقت تغییر است. اکنون زمان آن رسیده است تا سبک بازی تیم تغییر کند تا به کسب موفقیت ها ادامه دهد. تمام بازیکنان از این تصمیم من با خبر هستند. با سرخیو راموس، کاپیتان تیم صحبت کردم و به بقیه بازیکنان پیام دادم. در این فصل لحظات سختی را در لالیگا گذرانیدم و تمام این اتفاقات باعث شد تا متوجه شوم اکنون بهترین زمان برای رفتن است البته این را می دانم که این تصمیم من برای بازیکنان راحت نخواهد بود. 

زیزو درباره آینده اش گفت: به دنبال رفتن به باشگاه دیگری نیستم و در فصل آینده در هیچ جایی مربیگری نمی کنم. دلایل زیادی برای این تصمیم ندارم اصلا خسته نیستم. فقط به نظرم بهترین زمان برای خداحافظی الان است.

سرمربی کهکشانی ها در پایان گفت: بدترین لحظه در فصل گذشته برایم شکست مقابل لگانس در جام حذفی بود. بهترین لحظه برایم در طول ۳ سال قهرمانیم در فصل گذشته در لالیگا بود. امروز روز اندوه ناکی برایم است و می گویم خداحافظ ولی دلم با رئال است. به نظرم من نمی توانستم به همراه رئال دیگر به موفقیت برسم به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفتم. این تصمیمی که گرفتم اصلا ربطی به اتفاقی که برای رونالدو افتاد، ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.