محمدرضا پورابراهیمی پیرامون استعفای علیرضا رزم حسینی از استانداری کرمان اظهار کرد: آقای رزم حسینی عنوان کرده به دلیل مشکلات خانوادگی استمرار فعالیت در کرمان برایشان فراهم نیست و ایشان در صحبت با وزیر کشور، استعفای خود را علی رغم خواست وزیر، به ایشان اعلام کردند.

وی با بیان این‌که «پذیرش این استعفاء زمان خواهد برد و هنوز چیزی مشخص نیست» اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان به زودی جلسه‌ای پیرامون تعیین تکلیف استاندار کرمان برگزار خواهد کرد و تلاش می کنیم در این جلسه تا جایی که امکان دارد آقای رزم حسینی را از این استعفاء منصرف کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور نیاز به هماهنگی و همدلی وجود دارد؛ لذا مجمع نمایندگان استان از هر کس دیگری که به جای رزم‌حسینی سکاندار استان شود، حمایت خواهد کرد، اما باید قبول کنیم هیچ کس رزم‌حسینی نخواهد شد.

شهباز حسن‌پور نیز  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استعفای علیرضا رزم‌حسینی از استانداری کرمان گفت: متاسفانه استاندار کرمان استعفا دادند و وزیر کشور نیز با این استعفا موافقت کردند.

وی با تاکید بر این‌که «هر چقدر اصرار کردیم «علیرضا رزم‌حسینی» از استانداری کرمان استعفا ندهد، ایشان موافقت نکرد»، تصریح کرد: مسایل شخصی علت استعفای استاندار کرمان است، قابل ذکر است که همه گروه‌ها و جریانات سیاسی با ایشان همکاری داشتند.

وی بیان کرد: استاندار کرمان موفق‌ترین استاندار بودند و مورد حمایت شخص رییس جمهور و وزیر کشور و همه وزرا بودند.  تدابیر و برنامه‌های استاندار کرمان در تاریخ استان کرمان ماندگار خواهد ماند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور نیاز به هماهنگی و همدلی وجود دارد؛ لذا مجمع نمایندگان استان از هر کس دیگری که به جای رزم‌حسینی سکاندار استان شود، حمایت خواهد کرد، اما باید قبول کنیم هیچ کس رزم‌حسینی نخواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.