وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی می‌گوید شایعات مطرح شده در خصوص موکلش به هیچ وجه صحت ندارد و مشایی در سلامت کامل به سر می‌برد.

 

عادل حیدری در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شایعات مطرح شده در روزهای اخیر اظهار کرد: با همکاری بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه، روز گذشته (یکشنبه) موفق به ملاقات موکلم در زندان اوین شدم و قریب به یک ساعت با وی گفت‌وگو کردم.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: آقای رحیم مشایی در سلامت کامل به سر می‌برد و خودشان هم از شنیدن این شایعات متعجب شدند.

حیدری در ادامه خواستار برخورد دستگاه قضایی با شایعه‌سازان که با انگیزه‌های سیاسی دست به شایعه‌پراکنی می‌زنند، شد و ابراز امیدواری کرد به این موضوع در دادسرای فرهنگ و رسانه رسیدگی شود .

حیدری در پاسخ به این سؤال که بازداشت آقای رحیم مشایی ادامه‌دار خواهد یا خیر اظهار کرد: قرار بازداشت موقت آقای رحیم مشایی برای یک‌ماه دیگر ابقا شد که به قرار مذکور اعتراض کردیم و امیدواریم در دادگاه قرار صادره نقض موکل آزاد شود.

۲۶ اسفند ماه سال گذشته بود که پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران از بازداشت اسفندیار رحیم‌مشایی خبر داد و اعلام کرد: رییس دفتر رییس دولت دهم حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران توسط مامورین پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.

مشایی دو روز پیش از بازداشت با حضور مقابل سفارت انگلستان در تهران، حکم حمید بقایی، معاون سابق احمدی‌نژاد را آتش زد و در ادعاهای خود دستگاه قضایی را متهم کرد که از انگلیس و ملکه آن برای صدور این حکم دستور گرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.