الیوم السابع گزارش داد، شبکه قدس در صفحه توئیتر خود نوشت: خانواده محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آگاهی از وخامت حال وی، عازم اردن شدند.

این شبکه اعلام کرد که مقدمات انتقال محمود عباس به اردن در حال اجرا است و مقامات فلسطینی در این مسأله که در غیاب محمود عباس چه کسی جانشین او می‌شود، اختلاف نظر دارند.

از سوی دیگر، اسامه قواسمی، سخنگوی جنبش فتح اخبار منتشر شده درباره اوضاع جسمی محمود عباس و سفر خانواده وی به اردن را تکذیب کرد.

سخنگوی جنبش فتح اظهار کرد: قرار است که امروز و بعد از انجام معاینات پزشکی محمود عباس از بیمارستان مرخص شود. پزشکان او بر این باورند که تا زمان اطمینان کامل از صحت حال عباس بهتر است که وی در بیمارستان باقی بماند. حال عباس خوب است و به سرعت در حال بهبودی کامل است و تمامی امور را دنبال می‌کند.

از سوی دیگر، "جبریل رجوب"، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تأکید کرد که حال جسمی محمود عباس بسیار خوب است و صد درصد بهبود یافته است.

رجوب درباره اخبار منتشر شده پیرامون تعلیق مرخص شدن عباس از بیمارستان، گفت: محمود عباس بعد از بهبودی کامل، امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی در ادامه افزود: محمود عباس مثل گذشته وظایف خود را انجام می‌دهد، گزارش‌های مختلفی به وی ارائه می‌شود و تمامی امور فلسطین را دنبال می‌کند.

جبریل رجوب همچنین طرفهای مختلفی را که نام آنها را فاش نکرد، به تلاش برای بزرگنمایی موضوع بیماری محمود عباس متهم کرد.

گفتنی است که عباس یکشنبه گذشته وارد بیمارستان شد و به دلیل عفونت گوش میانی‌اش مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.