این بازیگر درباره وضعیت جسمانی خود با اشاره به اینکه این روزها نسبت به روزهایی که حتی نمی‌توانسته آب هم بنوشد بسیار متفاوتتر است، گفت: درحال حاضر در حال صحبت با دوستان رادیویی و تئاتری خود هستم تا کم کم بتوانم فعالیت‌های خود را از سر بگیرم.

او درباره روزهای سخت درمان‌اش بیان کرد: روزهایی بود که بین زندگی  و مرگ قرار می‌گرفتم اما با خواست خدا و وسیله قراردادن صندوق  اعتباری هنر توانستم حیات دوباره پیدا کنم و در حال حاضر حالم بسیار بهتر از روزهای قبل است و پزشکان هم متفق القول هستند که توانسته‌ام با موفقیت مرحله اول درمان خود را طی کنم.

وی با بیان اینکه البته همچنان در حال سپری کردن مراحل درمان هستم، افزود: با این حال خوشبختانه در طول این مسیر درمانی با توجه به هزینه‌های بالای آمپول‌هایی که باید دریافت می‌کردم، نگرانی‌ای  نداشتم و این آرامش  را مدیون تلاش‌ها  و پیگیری‌های  بی منت صندوق اعتباری هنر هستم که در طول این مسیر همواره برای  من یک پشتوانه و حامی بودند.  این آمپول‌ها بر اساس گفته پزشکان به روزترین داروی مبارزه با بیماری من است و برای درمان قطعی باید دو مرحله دیگر را نیز بگذارنم که باید به خدا توکل کنم و قوی  باشم.

حسین محب‌اهری از سال ۵۳ وارد حرفه بازیگری شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است  و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.