کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی ایران بر عهده داشته است و در دومین جام جهانی پیاپی روی نیمکت ایران خواهد نشست.

این مربی در گفتگو با رویترز اعلام کرد: بعد از جام جهانی از هدایت تیم ایران کناره گیری خواهد کرد.

 کی‌روش گفت:‌ تقریبا یک سال است که ما توانسته‌ایم به جام جهانی صعود کنیم اما فدارسیون فوتبال ایران پیشنهاد شش ماه برای تمدید  قرار داد به من داد که این پیشنهاد در حد انتظار من نبود. مذاکرات دیگر تمام شده قبل از این که به ترکیه بیاییم قرار بو فدارسیون درباره این پیشنهاد تجدید نظر کند اما چیزی  در این باره به من نگفتن بنابر این باید قضیه را فراموش کرد

کی روش قصد داشت بعد از جام جهانی از مربیگری کناره گیری کند و زمان بیشتری را در کنار خانواده خود سپری کند ولی این مربی می خواهد اولین مربی شود که پنج بار به جام جهانی صعود کرده است.

کی روش در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: همیشه به این فکر کرده‌ام تاریخ ساز شوم پنج بار به جام جهانی صعود کنم حالا انگیزه و علاقه من بیشتر شده و این همان هدفی است که من از خودم دارم ودوست دارم به آن دست پیدا کنم. اکنون دو پیشنهاد دارم یکی از آفریقا و دیگری از آسیا. با شانسی که این دو تیم برای صعود به جام جهانی ۲۲ خواهند داشت اگراین اتفاق نیفتد به پیشنهاداتی که از انگیس دارم فکر خواهم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.