علی پروین ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد. علی پروین در این دیدار گفت: واقعا باید به فدراسیون فوتبال دست مریزاد گفت. در این مدت، تیم‌های ملی در رده‌های مختلف بانوان و آقایان نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می‌دهید سپاسگزارم. به نظرم، فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی ما کاری کرده‌اند کارستان.

سرمربی و کاپیتان اسبق ضمن گفت‌وگو با رییس فدراسیون درباره مباحث اخیر تیم ملی، همچنین ادامه داد: بی شک دومین حضور پیاپی تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم یک موضوع قابل اهمیت است. همه هم می‌دانیم که تیم ملی در یک گروه بسیار بسیار سخت و دشوار قرار دارد و به طور حتم جامعه فوتبال و مردم هم بر اساس قدرت حریفان ما از تیم ملی توقع و انتظار دارند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر، برگزاری منظم رقابت‌های باشگاهی است که جای تقدیر دارد. قبلا برنامه مسابقات لیگ برتر بارها و بارها دستخوش تغییرات می‌شد و تکلیف تیم‌ها معلوم نبود اما الان سرمربی یک باشگاه، کل برنامه سال را از ابتدای فصل مطلع می‌شود. این‌ها باعث خوشحالی است.

پروین ادامه داد: شنیده‌ام که قرار است ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل مرکز تیم‌های ملی منتقل شود. من چند وقت پیش از کمپ فدراسیون بازدید کردم و واقعا دیدم که این محل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده است. در صحبت با آقای تاج هم متوجه شدم که قرار است ساختمان اداری فدراسیون به این محل برود و در این صورت، همه چیز تکمیل خواهد شد.

در این دیدار، رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از همراهی همیشگی علی پروین با فوتبال کشور و زحمات وی در طی دهه‌های اخیر گفت: بدون شک و تردید، پیشکسوتان، ستاره‌های واقعی فوتبال ما محسوب می‌شوند. در فدراسیون فوتبال، نگاه ویژه‌ای به عزیزان پیشکسوت وجود دارد و ما سعی می‌کنیم از نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند آنها استفاده کنیم.

وی افزود: علی پروین نامی ماندگار و بزرگ برای جامعه فوتبال است. او عصاره تیم ملی و فوتبال مملکت محسوب می‌شود. او هم در هنگام بازی و هم در زمان مربیگری برای مدت‌های مدید، افتخارات فراوانی کسب کرده است. فوتبال ما قدردان زحمات علی پروین است و امیدوارم نسل به نسل، از تجارب ارزنده شما استفاده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.