اتفاقی که برای دروازه‌بان جوان شیرازی شوک بزرگی محسوب می‌شد آن هم بعد از فصل خوبی که سپری کرد و توانست رکورد گل نخوردن در تاریخ ایران را با کلین‌شیت‌های متوالی بشکند. سیدحسین که دوست نداشت پیرامون از دست دادن جام جهانی‌ و جنجال‌های رقم خورده پیرامون تصمیمات کادر فنی استقلال در نیمکت‌نشین کردنش صحبت کند با گفتن این جمله که ناراحت باشد یا نباشد مهم جام جهانی‌ بود که از دست رفت پاسخگوی سؤالات ما شد.

از فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی‌ ۲۰۱۸ در آخرین روز جا ماندی؟
متأسفانه بله.

ناراحت نیستی؟
ناراحت باشم یا نباشم جام جهانی‌ از دست رفت!

فکر می‌کردی این‌گونه بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان را از دست بدهی؟
تا یک ماه قبل نه اما وقتی در استقلال به من بازی ندادند! کم‌کم خودم را برای شنیدن این خبر آماده کردم چون حدس زدن این تصمیم از سوی آقای کارلوس کی‌روش زیاد سخت نبود.

چطور؟
به هر حال آقای کی‌روش دنبال دروازه‌بانانی می‌گشت که در شرایط بازی باشند از همین ‌رو نمی‌توان هیچ خرده‌ای به تصمیم ایشان گرفت. حتی شخصاً از او تشکر می‌کنم که زحماتم را با دعوت به اردوی تیم ملی در ماه‌های گذشته پاسخ داد. از همین‌ رو برای ایشان و تیم ملی کشورم در روسیه از صمیم قلب آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و مثل هر طرفدار متعصب ایرانی برای برد این تیم دعا می‌کنم.

گفتی در استقلال به تو بازی نمی‌دادند؟
نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم چون حرف‌های زیادی در دل دارم که به موقع بیان می‌کنم اما وقتی دیدم بدون هیچ دلیل نیمکت‌نشین شدم با آقای شفر که واقعاً از صمیم قلب دوستش دارم چند باری خصوصی صحبت کردم و گفتم این نیمکت‌نشینی جایگاهم برای رفتن به جام جهانی‌ را به خطر می‌اندازد.

پاسخ شفر چه بود؟
با اطمینان به من گفت شک ندارد یکی از دروازه‌بان‌های ایران در جام جهانی‌ هستم.

اما خط خوردی، الان از او ناراحت نیستی؟
نه ناراحت نیستم. این حرف را از عمق وجودم می‌گویم چون ایشان مربی من بود و بهترین تصمیم‌ها را گرفت اما واقعاً خستگی یک فصل زحمات بر تنم ماند چون خیلی برای رسیدن به جام جهانی‌ همین‌طور موفقیت استقلال زجر کشیدم و با خیلی چیزها و رفتارها کنار آمدم اما...

در فضای مجازی هم جنجال‌های زیادی پیرامون خط خوردن تو از تیم ملی رقم خورده است.
از اینکه می‌بینم طرفداران تا این حد به من لطف دارند خداوند را شکر می‌کنم و به آنها این وعده را می‌دهم که یک روز به عنوان نماینده آنها و استقلال گلر اول ایران خواهم شد و این روز اصلاً دور نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.