علی اکبر رنجبرزاده متن این تذکرات را به شرح زیر بیان کرد:

محمودزاده نماینده مردم مهاباد با امضای ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر کشور و رئیس‌جمهور: بی اهمیتی به اعتراضات گسترده مردم شهرستان‌های کردنشین و بلوچ در رابطه با تعطیلی مبادلات مرزی غرب و شرق کشور.

زاهدی نماینده کرمان به رئیس‌جمهور و وزیر صنعت و معدن: با توجه به اینکه در سال جاری محصول پسته صرفا حدود ۱۰ درصد نسبت به سال قبل است و نوعی بحران ایجاد کرده است، ارز حاصل از صادرات پسته مانند صدها کالا و محصول دیگر از شمول ارائه به بانک مرکزی خارج شود.

چنارانی نماینده نیشابور به رئیس‌جمهور: مطالبات پیمانکاران راه منجر به ایجاد نارضایتی شدید و توقف پروژه‌ها شده. به طور ویژه رسیدگی کنید و به وزیر راه و شهرسازی: پرداخت مطالبات پیمانکاران راه خراسان رضوی که ۳۰۰ میلیارد تومان می باشد.

محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر آموزش و پرورش: دلیل حذف متقاضیان امریه و سرباز معلم با مدرک فوق لیسانس چیست؟

محمودزاده، مرادی، نادری به وزیر جهاد کشاورزی: ضعف گسترده در نحوه خرید گندم کشاورزی و حمایت از مرغداران و دامداران و پشتیبانی از امور دامی کشور

عزیزی نماینده ابهر به وزیر جهاد کشاورزی: رسیدگی فوری به کشاورزان خسارت دیده از سزما ضروری است و به رئیس‌جمهور: دلیل عدم استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه پس از گذشت پنج سال چیست؟

مرادی نماینده مریوان به وزیر بهداشت و درمان: عدم تعیین تکلیف کارکنان تبصره ۳ شبکه بهداشت و درمان

چنارانی به وزیر بهداشت و درمان: رفع اختلال و بی نظمی موجود در دانشکده علوم پزشکی نیشابور ناشی از عدم حضور دائمی رئیس دانشکده

حسنی جوریابی به وزیر صنعت و معدن و تجارت: عضویت اعضای شورای اسلامی در اتحادیه صنفی و اتاق‌های اصناف

سلامی نماینده خواف به وزیر راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: توقف قطار مسافربری تهران-خواف نارضایتی مردم شهرستان خواف را به دنبال داشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.