هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: این به اصطلاح اطلاعات درز کرده که از کاخ سفید افشا می‌شود یک نوع مبالغه گزاف هستند که از سوی رسانه‌های دروغ‌پراکن انتشار می‌یابد تا به بدترین شکل ممکن ما را جلوه دهد.

با این حال رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد که تحقیقاتی در جریان است تا مشخص شود چه کسی در کاخ سفید اطلاعات را در اختیار مطبوعات قرار می‌دهد.

او نوشت: به این ترتیب این عاملان درز اطلاعات خائن و بزدل هستند و ما خواهیم فهمید که آنها چه کسانی هستند.

این اظهارنظرهای ترامپ چند روز بعد از آن مطرح شد که پایگاه اینترنتی هیل گزارش کرد: کلی سدلر، یک دستیار کاخ سفید اظهارنظرهایی توهین آمیز را علیه بیماری سرطان جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی مطرح کرده است.

بعد از به راه افتادن مناقشه مربوط به اظهارنظرهای سدلر، کاخ سفید از عذرخواهی علنی به خاطر این اظهارنظرها خودداری کرد.

با این حال قانونگذاران کنگره آمریکا و همچنین اعضای خانواده جان مک‌کین از سدلر خواستند علنی از بابت اظهارنظرهایش عذرخواهی انجام دهد.

راج شاه، سخنگوی کاخ سفید در اظهارنظرهایی عنوان کرد که ظاهرا هیچ عذرخواهی در کار نخواهد بود و این مساله "به شکل داخلی رسیدگی می‌شود".

راج شاه تاکید کرد: اگر شما در نشست‌های داخلی هم نتوانید اظهارنظرهایتان را مطرح و افکار و ذهنیت خود را بیان کنید و به خاطر این احساس که همکارانتان به شما خیانت می‌کنند نتوانید چیزی بگویید، این منجر به ایجاد یک محیط کاری بسیار سخت می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.