علی کریمی ناجی سپیدرودرشت بود و این تیم مردمی بدون پول را عالی در لیگ برتر هدایت کرد. او با همه اختلافاتی که با فدراسیون فوتبال داشت ، یکه و تنها ایستاد و تیمش را هدایت کرد تا بتواند در لیگ برتر بماند. علی کریمی در این فصل نشان داد ، با همه پیش داوری ها درباره اینکه به دلیل اخلاق تندش نمی تواند مربیگری کند ، او اقلا برای رشتی ها فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

یک فرمانده لب خط بود و کار فنی را هم با دستیارانش خیلی خوب انجام داد و در نهایت توانست به این تیم پر هوادار اما بی پول کمک کند تا لیگ برتری بماند. او برای ماندن در تیمش خیلی زود به توافق نرسید و دلیل به توافق نرسیدن طرفین غیر از همه مشکلات مالی و چیزهایی از این دست پایبندی کریمی به اصول حرفه ای بود. یکی از بندهای جنجالی که باشگاه به دنبالش بود ، تشکیل یک کمیته فنی برای نظارت بر کار سرمربی و پاسخگویی از مربی بود ، درحالی که علی کریمی تاکید داشت اعضای معرفی شده باید در اندازه های یک تیم لیگ برتری باشند.

او حاضر به کار با افرادی که برای تیم مشکل ایجاد می کردند نشد و جالب اینکه مالک سمت این افراد بود و بر وجود این کمیته با ترکیبی اینچنینی تاکید داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.