آیت الله  سید علم الهدی بعدازظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان قرارگاه فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد:ابتدای انقلاب فاقد تمام امکانات بودیم و ارتباط تن به تن هم امکان نداشت و امام خمینی(ره) با اخلاص و یاری خدا قیام کرد و با فراز و نشیب قیام به پیروزی رسید و اگر این را حساب کنیم در این مسأله فضای مجازی بسیار جلوتر هستیم.

وی افزود:  امروز انقلاب به جایی رسیده است که دل آمریکا و دشمنان در سینه هایشان می لرزد و ایران را بزرگ ترین سنگ سر راه خودشان می بیند و باید تاکید کرد اخلاص امام(ره)  و رهبر معظم انقلاب در پیشبرد امور انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع ایجاد گردان های سایبری در بسیج گفت: هیچ دستگاهی ظرفیت بسیج را ندارد و این طرح باید با قدرت و سریعا پیشروی و توسعه پیدا کند.باید با قدرت در وسط میدان باشید و کار انجام شود

علم الهدی تاکید کرد: امروز حملاتی متوجه اسلام و انقلاب است و باید برای مقابله با آن تولید محتوای مناسبی انجام شود. جوانان در این حوزه باید حرکت جهادی داشته باشند چراکه در جبهه جنگ هستیم و باید کار پیش برود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: در فضای مجازی ضربه های پیاپی از جانب دشمن می آید و ما باید در این شرایط  قدرت مقابله را کسب کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: روزی به امام حسین(ع) توهین شد کل کشور واکنش نشان دادند اما امروز به امام رضا(ع) توهین و جسارت می شود مشهد تکان نخورده است زیرا تمام احساسات دین توسط دشمن در فضای مجازی از بین برده شده است و خیلی عقب نشینی کرده ایم و اساس مکتب اهل بیت(ع) و اسلام مورد هجوم و تضعیف است.

وی بیان کرد: در فضای مجازی ظاهرا اقدام پر خرج است اما در ادامه خودش هزینه های لازم را پوشش می دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.