علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست سه قوه در خانه ملت، با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک سه قوه به میزبانی مجلس شورای اسلامی، گفت: امسال بیش از هر سالی به وفاق، همدلی و همزبانی با توجه به چالش های پیش رو نیاز داریم. 

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست ها و نمودی که در عرصه بین المللی دارد، عنوان کرد: در حال حاضر باید وفاق، وحدت و انسجام داخلی خود را در عرصه بین المللی به نمایش بگذاریم. 

صالحی ادامه داد: اگر طرف مقابل بداند جمهوری اسلامی ایران از وحدت و انسجام لازم در داخل برخوردار است، در حساب های خود به نحو دیگری محاسبه گری می کند اما اگر تشتت و آشفتگی داخلی ما را ببیند قطعا از موضع قدرت با ما روبرو می شود. 

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: پیام این نوع نشست های مشترک در سطوح کلان در کشور، پیام وحدت و انسجام و وفاق ملی را نمایش می دهد.

نشست مشترک قوای مقننه، مجریه و قضاییه به میزبانی مجلس امروز برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور، وزرای دولت دوازدهم، رئیس قوه قضائیه، مسئولان قوه قضائیه و رئیس سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.