معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: امیدوارم با انتخاب شهردار شایسته و پیشبرد بهینه امور، شاهد فعالیت‎های اثربخش شهرداری تهران در پایتخت جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایتخت تمدن ایرانی-اسلامی باشیم.

 بیطرف در ادامه در واکنش به برخی خبرها که از وی به عنوان شهردار احتمالی تهران نام برده‌اند، عنوان کرد: با توجه به مسئولیت‎هایم در وزارت نفت، علاقه و آمادگی پذیرش مسئولیت شهرداری تهران را ندارم.

وی مسئولیت‎های شهرداری تهران را بسیار خطیر و حائز اهمیت عنوان و ابراز امیدواری کرد که شورای اسلامی شهر تهران در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشد.

بیطرف با یادآوری این‎که در انتخاب شهردار باید صلاحیت، توانایی و همین‌طور علاقه و آمادگی فرد مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: شهردار تهران باید فردی پرکار، پرحوصله و با برنامه باشد و توانایی انجام روزانه ۱۶ ساعت کار مفید را داشته باشد تا بتواند با برنامه‌‎ریزی منسجم در سه چهار سال آینده، در مسیر رفع چالش‎های بزرگ شهر و شهرداری تهران گام‌‌های موثری بردارد.

وی اخذ موافقت قبلی گزینه‎ یا گزینه‎های پیشنهادی برای شهرداری تهران پیش از اعلام اسامی ایشان از سوی شورای شهر را به منظور حفظ حرمت افراد و انتخاب اصلح مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با انتخاب شهردار شایسته و پیشبرد بهینه امور، شاهد فعالیت‎های اثربخش شهرداری تهران در پایتخت جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایتخت تمدن ایرانی-اسلامی باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.