مجید کیانپور در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در خصوص دستور پیگیری در تسریع عملیات اجرایی فاز چهار سیمان درود علیرغم دستورات متعدد شما، اقدامی تاکنون انجام نشده است.

وی در تذکری به وزیر نفت بیان کرد: دستور پیگیری عملیات گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه درود و ازنا صادر کنید.

کیانپور در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در رابطه با تعیین تکلیف بهای گندم در سال ۹۷ و اعلام قیمت براساس نرخ تورم اقدام کنید. در رابطه با پرداخت طلب چغندرکاران منطقه لطفا دستورات لازم را دهید. به پرداخت سهم دولت در آبیاری بارانی اراضی درود و ازنا توجه داشته باشید.

وی در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: در رابطه با عدم توجه به تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سد کمندان ازنا که از مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان در سال ۹۳ است و همچنین تکمیل و بهره‌برداری تصفیه خانه آب ازنا و تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های درود و ازنا اقدامات لازم را انجام دهید.

کیانپور در تذکری دیگر بیان کرد: لطفا در رابطه با احداث باند دوم جاده ازنا-شازند و کمربندی درود به منظور تکمیل و بهره‌برداری این محور حیاتی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: لطفا در رابطه با پیگیری و تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان اقدامات لازم صورت گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.