آذرمیدخت آذرهوش - مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما - در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه " آیا پخش ویژه برنامه نوروز مجموعه«کلاه قرمزی» به اتمام رسیده است؟" گفت: کلاه قرمزی تمام نشده است اما تعدادی قسمت برای اعیاد و مناسبت‌ها داریم که به مرور در طی سال پخش خواهد شد.

او توضیح داد: به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» تحویل شبکه دو سیما داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن رود.

 

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما درپاسخ به پرسشی مبنی بر رضایت ازمجموعه‌ی «کلاه قرمزی» و آمار مخاطبان آن در ایام نوروز اظهار کرد: کلاه قرمزی مجموعه‌ی پرطرفدار و محبوبی است که جای خودش را در میان مخاطبان تلویزیون به خوبی باز کرده است و مثل همیشه شادو شیرین و دوست داشتنی بود. هنوز آمار رسمی از میزان مخاطبان مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» به دستمان نرسیده است اما اگر خودتان یک پرس و جوی ساده هم از اطرافیان انجام دهید متوجه می‌شوید که این مجموعه‌ی نمایشی هنوز از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون است.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در پایان از تدارک و پخش مجموعه برنامه‌های جدید در سال ۹۷ خبر داد و گفت: در سال جدید در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما سعی در ارتقاء کیفی برنامه‌ها داریم.

امسال مجموعه‌ «کلاه قرمزی» که برای نوروز ۹۶ تدارک دیده شده بود، در نوروز ۹۷ به روی آنتن رفت. در همین راستا گروه تولید کننده برای به روز شدن مجموعه تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند و آیتم‌هایی به اثر اضافه شده که در برخی از آنها از عروسکی جدید از جمله موش، گربه و عروسک «داداش گلم» به مجموعه اضافه شدند.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه کلاه قرمزی به روی آنتن رفت، زنده یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی عروسک کلاه قرمزی را برعهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.