گواردیولا درباره مثلث هجومی لیورپول که متشکل از روبرتو فیرمینو، سادیو مانه و محمد صلاح، آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس است، گفت: «در لیورپول نه فقط محمد صلاح، بلکه مانه و فیرمینو هم هر سه بازیکنان متوقف نشدنی هستند. آنها بازیکنانی استثنایی هستند.»

 

 گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش پس از پیروزی ۳ بر یک شاگردانش برابر اورتون در لیگ برتر انگلیس، گفت: «شیوه‌ای که لیورپول بازی می‌کند برای ما خیلی پیچیده است. این را می‌دانیم. آنها بسیار سریع و خوب هستند و کار ما بسیار سخت است اما اینجا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است پس ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این مرحله بازی‌های آسانی در انتظارمان باشد. ما مقابل خودمان بازی می‌کنیم و می‌گوییم که این هدف است و باید بر آن غلبه کنیم. حالا یا می‌توانیم بر این هدف غلبه کنیم یا نه. اگر توانستیم خب مشکلی نیست و به مرحله نیمه نهایی می‌رویم. اگر نتوانستیم، تبریک به لیورپول، فصل آینده با قدرت بیشتری برمی‌گردیم اما تلاش‌مان را می‌کنیم.»

با توجه به اینکه بازی برگشت در خانه من‌سیتی است، برخی شانس این تیم را برای صعود بیشتر از لیورپول می‌بینند. گواردیولا اما چنین نظری ندارد. او ادامه داد: «برد ۶ بر صفر نتیجه خوبی خواهد بود اما در شرایط عادی چنین اتفاق رخ نمی‌دهد. من هرگز دوست ندارم که یک مربی از خودش بپرسد «نتیجه بد چه نتیجه‌ای است؟» من روی عملکرد تیمم تمرکز دارم، روی کاری که تیمم می‌تواند انجام دهد. نتیجه همیشه بازتابی از عملکرد است. اکثر اوقات نتیجه‌ای که می‌گیرید متناسب با عملکردی است که داشته‌اید. پس من اینگونه فکر نمی‌کنم که تساوی یا پیروزی نتیجه خوبی باشد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.