به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی به نتایج درخشان خود با پپ گواردیولا ادامه می دهد.

فیروزه ای پوشان شهر منچستر در هفته دوازدهم لیگ جزیره در خانه لسترسیتی به میدان رفتند و توانستند با دو گل به پیروزی برسند تا دهمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: همیشه بازی کردن بعد از تعطیلی سخت است به ویژه اگر اینکه تیم شما در خارج از خانه به میدان رود اما خوشبختانه در این دیدار همه چیز برای ما خوب بود و توانستیم با شایستگی سه امتیاز را به دست آوریم.

او ادامه داد: در ۱۸ بازی اخیر تن به شکست نداده ایم و امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد. می توانستیم بیشتر از دو گل برابر لسترسیتی به ثمر رسانیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

او درباره آسیب دیدگی جام استونز گفت: خبر بد برای ما آسیب دیدگی بازیکن تاثیر گذاری چون استونز است. بدون شک غیبت این بازیکن را احساس خواهیم کرد. شاید او ۶ هفته ای غائب باشد.

گواردیولا در پایان سخنان خود به ستایش از کمپانی پرداخت و گفت: او بعد از دو ماه آسیب دیدگی به میادین برگشت. من از عملکرد کمپانی و آمادگی بدنی بالایش شگفت زده شدم. او تنها یک دیدار با تیم ملی کشورش به میدان رفته بود اما چون می دانستم که بازیکنی بسیار پرتلاش و با انگیزه است به او بازی دادم و خوشبختانه بسیار آماده نشان داد.

منچستر سیتی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۳۵ امتیازی شد و اختلاف ۸ امتیازی خود با منچستر یونایتد را حفظ کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.