زائری در اینستاگرام نوشت: ماهها و هفته های گذشته درگیر مراحل مختلف برنامه ریزی، پیش تولید و ضبط برنامه تلویزیونی " هفت روز و هفت ساعت" بودیم. ساخت این برنامه را من به آقای سعید ابوطالب مستندساز شناخته شده کشور پیشنهاد کردم که تجربه تولید "رالی ایرانی" را برای شبکه خانگی داشت و معتقد بودم می تواند همان پروژه را در سطح وسیعتری با حضور بازیگرانی از دو کشور ایران و لبنان اجرا کند.

تولید برنامه ای غیرداستانی به صورت مشترک در دو کشور با خصوصیات و تفاوتهای جدی مانند ایران و لبنان کاری بسیار بدیع و فوق العاده دشوار بود که به لطف خدا علیرغم همه سختی ها و گرفتاری ها به نتیجه رسید و پس از ده روز ضبط و اجرای نفس گیر از جنوب لبنان تا شمال ایران، اکنون در مرحله تدوین است.

فکر می کنم با توجه به جذابیت های خاص این گونه از رئالیتی شو و با حضور چهره هایی محبوب و مشهور به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون یا خواننده موسیقی، این برنامه نوروزی مخاطبان قابل توجهی داشته باشد.

امیدوارم این برنامه را ببینید و نکات مثبتش را پای کارگردان هنرمند و تیم قوی و توانمندش بنویسید و ایرادها و کاستی هایش را هم به حساب من به عنوان تهیه کننده بگذارید و ببخشایید! چون احتمالا می توانید حدس بزنید که با حساسیت ها و بدقلقی های موجود در کشور از یک طرف و مشکلات و سختی های شرایط لبنان از طرف دیگر تولید چنین کاری چه اندازه غیر عادی و دشوار است!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.