دراگان اسکوچیچ پس از راهیابی تیمش به فینال جام حذفی در نشست خبری، اظهارکرد: به تیمم، مدیریت باشگاه و هرکسی که عاشق خونه به خونه است، تبریک می گویم. فکر می کنم این نتیجه برای آنها تاریخی است. شایسته پیروزی بودیم و شانس‌های بسیاری را برای گلزنی از دست دادیم.

وی بیان کرد: در این شرایط آب و هوایی بازی سختی بود. برای من خیلی احساسی است که در اهواز به فینال رسیدیم. من در این دو روز خیلی احساسی رفتار کردم. واقعا برایم خوشحال کننده بود که در اهواز فینالیست شدیم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: بازی‌های بزرگ معمولا احساسی می‌شوند و بعضا این طبیعی است. بازیکنانم خودشان را باور داشتند و بازی خوبی را ارائه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی این نتیجه را داشتید؟ عنوان کرد: پیش بینی نکرده بودم ولی می‌دانستم که خوب بازی می‌کنیم. اگر چه تیم لیگ یکی هستیم ولی می‌دانستم که شانس داریم. تیم ما قابلیت دارد. من به بایکنانم باور و اعتماد دارم.

اسکوچیچ در ارزیابی از استقلال تهران حریف تیمش در فینال، گفت: امروز اصلا در مورد استقلال تهران صحبت نمی‌کنم و فقط از تیم خودم خوشحال و راضی هستم. تا آن دیدار زمان داریم و باید به بازی های لیگ یک فکر کنم. هر وقت بازی با استقلال رسید درباره آن صحبت و فکر می کنم.

وی درباره داوری هم عنوان کرد: اگر ما در زمین اشتباه می‌کنیم برخی مواقع نیز داور اشتباه می‌کند. من فقط درباره بازیکنانم که در زمین فوق‌العاده بودند صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: هواداران‌مان سفر طولانی به اهواز داشتند تا ما را حمایت کنند و شایسته بودند که من سمت آنها بروم. من سمت هواداران اهوازی هم رفتم زیرا این جا که هستم خیلی احساسی شدم و به سمت هواداران فولاد نیز رفتم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.