عبدالله ویسی عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر خونه به خونه بابل در نیمه‌نهایی جام حذفی در اهواز و ناکامی در راه‌یابی به فینال در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز در یک روز بسیار بد و غیرقابل‌باور شرمنده مردم خوزستان شدیم و از این بابت خیلی متأسفم هستیم.

وی افزود: امروز با تمام وجود برای کسب پیروزی به میدان آمده بودیم ولی واقعاً روز خوب ما نبود و در همه نقاط زمین ضعف‌های فاحشی داشتیم. به خونه به خونه بابت این پیروزی تبریک می‌گویم ولی ما امروز نالایق بودیم.

ویسی ادامه داد: امروز روز عجیبی بود و ما در ۱۵ دقیقه سه مصدوم داشتیم. نمی‌خواهم این شکست را توجیه کنیم ولی واقعاً امروز شرمنده مردم شدیم اما باید سعی کنیم این نتیجه را در لیگ برتر جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز در ترکیب تیم خود تغییراتی داشتیم که اصلاً جواب نداد و در نهایت ما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

ویسی تصریح کرد: شکست در جام حذفی با یک گل یا سه گل فرقی نمی‌کند چرا مثل رقابت‌های لیگ نیست که گل زده و خورده یک جایی به درد تیم بخورد. ما در این بازی همه نفرات خود را برای گل زدن به جلو فرستاده بودیم ولی متأسفانه روز بد ما تکمیل شد که به‌جای گل زدن، پل خوردیم.

وی عنوان کرد: قبل از این بازی ذهنیت ما این بود که به فینال صعود می‌کنیم ولی به لحاظ روحی و روانی خوب بودیم. اکنون باید تمام انرژی خود را معطوف حفظ تیم در لیگ برتر کنیم. ما سهمیه استان خوزستان هستیم و حیف است که این تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد سقوط کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.