شاهرخ شهنازی در مجمع فدراسیون وزنه‌برداری که امروز (پنج‌شنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صبح امروز کلاسی برای آموزش وزنه‌برداری به بانوان توسط مدرسان خارجی برگزار شد که بازدیدی از آن کلاس داشتیم. همچنین گزارش‌هایی که از فعالیت‌های ورزشی بانوان در رشته وزنه‌برداری ارائه شد، جای خوشبختی و امیدواری بسیار زیادی دارد.

وی گفت: با توضیحاتی که در خصوص فعالیت‌های رشته وزنه‌‌برداری ارائه شد و همچنین مشاهدات ما از این فعالیت‌ها، از طرف هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و آقای صالحی امیری، ریاست کمیته ملی المپیک این قول را می‌دهم که سال آینده بودجه قابل توجهی را به بودجه فدراسیون وزنه‌برداری اضافه خواهیم کرد. این افزایش بودجه قطعا مورد استفاده بهینه قرار خواهد گرفت؛ به ویژه برای بخش بانوان که آغازگر یک حرکت بسیار خوب خواهند بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک بیان کرد: ان‌شاءالله با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که اکنون در حال انجام است، بتوانیم در سال‌های آینده شاهد مدال‌آوری بانوان کشور نیز در صحنه‌های بین‌المللی باشیم.

وی گفت: جا دارد از آقای داوردنی که همیشه حمایت‌کننده‌ای خوب از این ورزش بوده است نیز تشکر کنم. البته از آن جا که ما سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و در رأس آن جناب آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان را دنبال می‌کنیم، ان شاءالله بتوانیم در همان راستا از ورزش وزنه‌برداری نیز حمایت کنیم.

شهنازی عنوان کرد: فکر می‌کنم بیش از ۲۵ یا ۳۰ سال است که در خدمت آقای علی مرادی هستیم و همواره شاهد فعالیت‌های بسیار خوب‌ او در عرصه بین‌المللی و همین‌طور داخلی بوده‌ایم. مطمئن هستم تلاش‌های او نتیجه خواهد داد. آقای مرادی واقعا تلاش زیادی برای اعتلای این ورزش داشته است و ان‌شاءالله حاصل این تلاش‌ها، قهرمانی های المپیک و جهان خواهد بود. امیدوارم بتوانیم هم در قالب کمیته ملی المپیک و شاید هم در قالب باشگاه ذوب‌آهن که در آن مسوولیت کوچکی داریم به وزنه‌برداری کشور کمک کنیم.

 علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری نیز با  قدردانی از مهما‌ن‌نوازی خوزستانی‌ها، اظهار کرد: از کمک‌های خوزستان به ورزش کشور و به ویژه وزنه‌برداری تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که چند تن از قهرمانان دیروز همچون سجاد انوشیروانی و حسین برخواه و چند قهرمان امروز از جمله سهراب مرادی و سیدایوب موسوی در این مجمع حاضر هستند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری خطاب به حاضرین، گفت: قهرمانی‌های متعدد ورزشکاران ما با زحمات شما دوستان حاصل شده است و از حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در بخش بانوان نیز فعالیت‌های بسیار خوبی در سراسر کشور در حال انجام است و امروز نیز برای اولین بار کلاس آموزشی را در این بخش برگزار کردیم که بازتاب آن مؤثر است. کار بسیار سختی پیش رو داریم ولی می‌توانیم با مدال‌هایی که حاصل می‌شود، دل مردم را شاد کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: از تک‌تک کسانی که به ما در پیشبرد اهداف وزنه‌برداری کمک می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.