تیلور هیکسن اواخر سال ۲۰۱۶ در صحنه فیلمبرداری فیلم ترسناک «سرزمین ارواح» به شدت از ناحیه سر و صورت دچار آسیب‌دیدگی شد، از تهیه‌کننده این اثر سینمایی به دادگاه شکایت و درخواست خسارت کرد.

او در یکی از صحنه‌های فیلم باید با مشت به دری می‌کوبید که پنلی شیشه‌ای داشت. پس از ضربه زدن به درد پنل شیشه‌ای خرد شد و تکه‌های شیشه به سر و صورت او آسیبی جدی وارد کرد. صورت او پس از انتقال به بیمارستان ۷۰ بخیه خورد.

در متن شکایتنامه این بازیگر آمده است:‌ «در جریان ضبط آن صحنه کارگردان مدام به هیکسن می‌گفت که محکمتر با مشت به در بکوب. او پس از درخواست‌های مکرر کارگردان برای محکم ضربه زدن از تهیه‌کننده درباره ایمن بودن این کار پرسید که با جواب مثبت تهیه‌کننده روبه‌رو شد.»

این بازیگر پس از آن حادثه تحت درمان مداوم قرار داشت اما پس از درمانی طولانی اثر زخمی بزرگ در سمت چپ صورتش به صورت دائمی باقی ماند.

فیلم «سرزمین ارواح» چندی دیگر در پاریس برای نخستین بار روی پرده می‌رود. شگفت اینکه در پوستر فیلم نیز تصویر دختری با صورتی ترک خورده به چشم می‌خورد.

هیکسن که بازی در فیلم ابرقهرمانی «دد پول» را نیز در کارنامه دارد، مدعی شد که پس از این حادثه دچار مشکلات عاطفی و روحی شده است.

بر اساس استانداردهای صنعت سینما باید در چنین صحنه‌هایی از شیشه‌هایی ویژه و ایمن استفاده کرد که پس از خرد شدن به بازیگر آسیب وارد نمی‌کند. اما در «سرزمین ارواح» این استاندارد رعایت نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.