ناصری، در پاسخ به سوالی در خصوص نظر برخی افراد که می‌گویند محمود احمدی نژاد به دنبال آن است که با او برخورد قضایی شود تا چهره یک اپوزیسیون کامل را به خود بگیرد، گفت: حتی اگر این تحلیل درست باشد و احمدی نژاد با همین تحلیل به میدان معرکه گیری آمده باشد، طبیعتا مسئولان نظام هم به این تحلیل رسیده‌اند و منطقی این است که به این سمت نروند و پیش بینی من هم این است که برخورد قضایی با احمدی نژاد به سمت حبس و حصر نخواهد رفت.

او اضافه کرد: برخورد با احمدی نژاد به دلیل ویژگی های مختلف و موقعیتی که در دوران ریاست جمهوری خود پیدا کرده بود و هزینه هایی که برای او پرداخت شد، به سمت حبس و حصر نخواهند رفت و ممکن است به طرق دیگری با او برخورد شود.

این عضو بنیاد باران افزود: معتقدم سوالات و نظرات احمدی نژاد به عنوان یک شهروند و یک رییس جمهور سابق  باید پاسخ داده شود؛ با یک نگاه خوشبینانه شاید به عنوان یک جمع بندی متفاوت از نظرات گذشته خود رسیده، اما در هر صورت نباید از کنار سوالات احمدی ساده عبور کرد و دست کم برای تنویر افکار عمومی به آنها پاسخ داد.

ناصری گفت: با شناختی که دارم فکر نمی‌کنم بازداشت و حبس و حصر رییس جمهور سابق آن هم احمدی نژاد صورت بگیرد و البته این کار در شرایط فعلی به هیچ وجه به صلاح هم نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: با نگاهی دیگر، اتفاقا سوالات و نظرات احمدی نژاد در مورد انتخابات و نظارت شورای نگهبان می تواند باب گفتگو را باز کند. اگر سوالات او پاسخ داده شود می تواند سرآغاز یک گفتگوی خوب در درون جریان اصولگرایی باشد و مسائلی که تا کنون باز نشده بود هم مطرح و پاسخ داده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.