آس گزارش داد، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا با چهار گل آلاوس را شکست داد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: احساس خیلی خوبی دارم چون نتیجه مثبت دیگری کسب کردیم. چهار گل به ثمر رساندیم و اجازه گلزنی به حریف ندادیم. با چنین نتیجه‌ای می‌توانیم خوشحال باشیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: در نیمه اول در ضربات آزاد و کرنرها کمی مشکل داشتیم. گاهی اوقات در ضد حمله‌ها ریسک می‌کردیم اما در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کردیم. با در اختیار داشتن توپ توانستیم تمرکز بیشتری داشته باشیم. چهار بازیکن خط حمله عملکرد خیلی خوبی داشتند و سه بازیکن گلزنی کردند. همچنین حرکت کریستیانو رونالدو را نباید فراموش کرد که اجازه داد کریم بنزما گلزنی کند. بنزما بازی خوبی به نمایش گذاشته بود و شایسته گلزنی بود.

سرمربی فرانسوی افزود: امشب یک بازی گروهی را به نمایش گذاشتیم. در مسیر خوبی قرار داریم و باید به این روند ادامه دهیم. بازیکنان کار گروهی خیلی خوبی داشتند. این نکته اساسی است. خیلی زود دوباره باید به میدان برویم و استراحت کمی خواهیم داشت.

رونالدو، بنزما و گرت بیل در دیدار برابر آلاوس گلزنی کردند. زیدان در این رابطه گفت: از حرکت رونالدو خوشحالم چون نشان داد که فوتبال یک بازی گروهی است. هر سه مهاجم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. لوکاس واسکس نیز نمایش خوبی داشت.

مادرید در هفت بازی اخیرش توانست ۳۰ گل به ثمر برساند. سرمربی فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: برای این موضوع تلاش و کار  کردیم. اکنون باید روی خط دفاعی‌مان کار کنیم چون حریفان از اشتباهاتمان بهره می‌برند. هدف ما این است که دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

زیدان در مورد بازگشت اعتماد به نفس به تیم اظهار کرد: اعتماد به نفس در چنین بازی‌هایی به دست می‌آید. پس از پیروزی‌مان مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بهتر شدیم. چنین بازی کم داشتیم. با این حال اکنون باید به روند خوبمان ادامه دهیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. هنوز در برخی بخش‌ها نیاز به تمرین داریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.