آس گزارش داد، رئال مادرید شنبه در هفته بیست‌ویکم لالیگا چهار بر یک والنسیا را در مستایا شکست داد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: خیلی خوشحالم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم. در ورزشگاهی که بازی کردن در آن آسان نیست، توانستیم بازی فوق العاده‌ای را به نمایش بگذاریم. خیلی خوب ظاهر شدیم و پیروزی را به دست آوردیم که اهمیت زیادی داشت.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: رئال مادرید هویت دارد و در لحظات سخت، این موضوع را نشان می‌دهد. بازیکنان می‌دانند چه کاری باید انجام دهند و ناامید نمی‌شوند. از لحاظ تاکتیکی خوب عمل کردیم.

زیدان در مورد والنسیا گفت: این تیم حریف مستقیم ما است و ما یک بازی کمتر از آن‌ها داریم. اگر پیروز شویم، بالاتر از این تیم قرار خواهیم گرفت. از بازی شاگردانم در نیمه اول راضی هستم. امروز نمایش خوبی داشتیم. در نیمه دوم چند بار کیلور ناواس دروازه‌مان را نجات داد و در نهایت پیروز شدیم.

کریم بنزما در نیمه دوم تعویض و از این اتفاق عصبانی شد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: همه بازیکنان زمانی که تعویض می‌شوند، عصبانی می‌شوند. نتیجه اهمیت دارد و بنزما نیز از این پیروزی خشنود است.

لوکاس واسکس و مارکو آسنسیو در نیمه دوم به میدان رفتند. زیدان به تمجید از آن‌ها پرداخت و گفت: تعویض‌ها باعث شد شرایط بازی تغییر کند. هر دو بازیکن تلاش زیادی کردند و آسنسیو در گل مارسلو نقش داشت. متیو کواچیچ نیز کمک کرد. همه بازیکنان در محوطه جریمه خوب عمل کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.