سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در محور تهران- قم نیمه سنگین بوده و در محور تهران- پاکدشت و تهران- کرج پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه محورهای منتهی به سمیرم همچنان دارای محدودیت‌ ترافیکی هستند، تصریح کرد: محورهای منتهی به سمیرم از سمت استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه دارای محدودیت هستند، همچنین پلیس راه و عوامل انتظامی در این محورها حضور دارند و محدودیت‌های لازم در جهت تسهیل رفت و آمد خودروهای امدادی را اعمال می‌کنند.

 رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: بارش برف در استان خراسان رضوی محور قوچان- چناران، قوچان- درگز، قوچان- سرو ولایت و محور مشهد- کلاچ مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی افزود: در اغلب محورهای استان گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین استان مازنداران محور بهشهر، بابلسر، نور و چابکسر مداخله جوی به شکل بارش باران وجود دارد.

وی در پایان گفت: مه گرفتگی در آذربایجان غربی محور میان دو آب- مهاباد و خراسان شمالی محور چمندیز نیز گزارش شده است. در استان اردبیل محورهای مشکین شهر و گرمی نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.