به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره محدودیت های ترافیکی ایام اربعین در جاده های کشور گفت: در استان های خوزستان و چارمحال و بختیاری تردد تمامی کامیون و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چذابه-اهواز-خرمشهر و شملچه و در استان لرستان محورهای پلدختر- اسلام آباد و پلدختر- اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

رحمانی افزود: در استان ایلام تردد تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت  ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان از محورهای دهلران-مهران، حمیل-ایلام، قلاجه-ایلام و ایلام-مهران ممنوع است.

وی ادامه داد: برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد و خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز-آبادان و آبادان-خرمشهر و بالعکس استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: تردد تمامی اتوبوس ها از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۷ صبح سه شنبه ۲۳ آبان در محورهای هفتگل-باغملک، ایذه-دهدز- شهرکرد و بالعکس ممنوع است و مسیر اهواز-اندیمشک، خرم آباد-الیگودرز، اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.