حسن رسولی گفت: اطمینان می‌دهم محمدعلی نجفی بر اساس قول و قراری که گذاشته ایم، عالمانه، آگاهانه و با تعهد کامل این مسئولیت سنگین را با هدف ارائه تجارب چندین ساله مدیریتی خود به حوزه مدیریت شهری پایتخت پذیرفته است و با اطلاعات موثق و با قول و قرار و تعهدی که بین او و ۲۱ نفر از اعضای شورای شهر تهران بسته شده، انجام وظیفه خواهد کرد.

او ادامه داد: دلیل توزیع این شایعات این است که نجفی مدیر پاکدست، روی گلوگاه‌هایی که در گذشته به دور از چشم قالیباف به مرکز انواع فساد مدیریتی و اداری تبدیل شده بود، دست گذاشته و منافع برخی ها را به خطر انداخته است. فکر می‌کنم به صورت سازمان یافته تولید و انتشار این شایعات صورت می‌گیرد. من شخصا چون از برخی پشت پرده های این شایعات مطلع هستم، هر زمان شایعات بیشتر می‌شود، خدا را شکر می‌کنم چون در همان مقطع شدت یافتن شایعات یکی از گلوگاه‌های فساد را بسته ایم.

او گفت: با توجه به نقش والایی که مدیریت شهری در سطح کشور به خصوص در پایتخت دارد، قطع کردن چنین منافعی هزینه هایی از قبیل این شایعات را به دنبال دارد که ما و مدیریت شهری جدید باید آن را تحمل کنیم. به طور متناوب با روسای قوا، فراکسیون امید، قوه قضاییه، صدا و سیما، نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس، ریاست جمهوری و دیگر نهادهایی که با این دستگاه بزرگ دارای روابط معنا دار هستند، نشست و برخاست داریم. اما اگر ما و دکتر نجفی کمتر در رسانه ها دیده شویم، توسط شایعه سازان به مدیران نشسته و کم کار متهم می شویم.

رسولی با اشاره به اینکه شهردار طی نزدیک به چهار دهه از مدیریت قبلی خویش حتی یک مورد بی انضباطی مالی در پرونده خود و دوستانش نداشته است، گفت: مردم عزیز تهران اطمینان می‌دهم آگاهانه پا در این مسیر دشوار گذاشتیم. ما دستگاهی را تحویل گرفتیم که ۵۰درصد معاملاتش با تشریفات صورت گرفته است و بیش از سه برابر بودجه سالانه اش بدهی دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.