مجتبی ذوالنور شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه قرن نبود بلکه این انقلاب معجره تاریخ بود که دارای ارزش و جایگاه بی نظیری است.

 

وی افزود: امروز تنها راه حل رفع مشکلات کشور حرکت در مسیر ولایت فقیه است، برای حل مشکلات باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی سرلوحه باشد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از اول انقلاب تا کنون مردم هیچ وقت از کمبودها نارحت نبودند بلکه تبعیض آن‌ها را آزار می‌دهد، امروز ملت با سیلی صورت خود را سرخ و پای انقلاب ایستادند.

 

ذوالنور ادامه داد: مقام معظم رهبری و مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و هر مصیبتی داریم از خواص و حلقه وسط است و این خواص هستند که توجهی به مشکلات کشور ندارند.

 

وی با اشاره به لزوم توجه دولت به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکنون چندین بار بر لزوم حمایت از اقتصاد مقاومتی

تاکید کردند اما متاسفانه در خانه‌های مردم اجناس خارجی وجود دارد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر اوباما و ترامپ تهدید به استفاده از همه گزینه‌ها کردند و گزینه نظامی را به رخ کشیدند اما عمل نمی‌کنند چون مطمن هستند کوچک‌ترین اقدامی انجام دهند ضربه سختی می‌خورند.

 

ذوالنور با اشاره به قدرت نظامی کشورمان تصریح کرد: نیروهای مسلح ما به این بازدارندگی رسیدند امروز قدرت نیروهای مسلح و توان آن‌ها سایه تهدید را از سر کشور برداشته است.

وی افزود: بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی امریکا است یعنی هفت برابر بودجه کشورمان اما جایگاه کشورمان در منطقه و فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان سبب شده تا امن‌ترین کشور در منطقه باشیم.

 

ذوالنور با بیان اینکه شیشه عمر آمریکا و غرب در دست ما است، گفت: اگر آمریکا جرات حمله ندارد به دلیل اقتدار کشورمان است، اگر به ما موشکل بزنند و حمله کنند و انفجار موشک توسط اسرائیل یا امریکا انجام شود گرد و غبار موشک‌های آن‌ها تمام نشده و به خانه خود نرسیده گرد و غبار موشک ما قلب تلاویو را پر می‌کند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که موشک‌های ما از ایران تا اسرائیل را طی کند هفت دقیقه نیاز است و درفضا هم نمی‌توانند آن را بزنند، هزینه دشمن را بالا بردیم و از نجابتشان نیست که حمله نمی‌کنند بلکه با بهترین نیروهای مسلح روبرو هستند.

 

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و اهمیت این روز عنوان کرد: سال گذشته روز ۹ دی در مجلس خبرنگاران از نمایندگان در مورد فتنه پرسیدند اما آن‌ها در مورد فتنه چیزی نگفتند که به خاطر ترس از دست دادن رأی است.

 

ذوالنور با اشاره به مشکلات کشور تصریح کرد: اگر مردم متوجه شدند که مسئولین اقدامی برای رفع مشکلات جامعه انجام نمی‌دهند به خاطر اشتباه در رأی است، مسئولین اقدامی انجام نداده و خود مردم باید او را کنار بگذارند.

 

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقرو فساد و تبعیض کمر انقلاب را شکسته است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آسیب‌های اجتماعی کمر جامعه را شکسته است و باید برای رفع مشکلات فرهنگی اقدامات اساسی انجام شود.

 

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم مقابله با آن تصریح کرد: باید پاسدار دین و باور و اخلاق مردم باشیم، دولت مدعی است ۲۰۰ هزار شغل در فضای مجازی ایجاد شده اما کدام شغل را ایجاد کرده است و این ادعایی بیش نیست.

 

ذوالنور ادامه داد: فضای مجازی عامل ۴۶ درصد از طلاق کشور است و چگونه می‌توان درچنین جامعه ای ثبات و دوام ایجاد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.