اسدالله بادامچیان عضو حزب مؤتلفه اسلامی امروز ۲۰ بهمن در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: وقتی که امروز در دنیای استکبار اسلام در حال پیش رفتن است و وقتی بنا به آماری که خود آمریکایی‌ها می‌دهند تعداد گروندگان به دین اسلام و این کشور بیش از سایر ادیان است و می‌بینند که پیام رهبر ما به جوانان دنیای غرب این است که بیدار شوید و برخیزید و خودتان را از دست سران مستکبرتان که با وجود شعارهای دموکراتیک از داعش جنایتکار حمایت می‌کنند، رها کنید، پروژه اسلام‌هراسی را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به سخنرانی هفته گذشته دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که در نهایت عصبانیت به جای سخن گفتن از دموکراسی و حقوق بشر، ایران را در رأس دشمنان آمریکا و چین و روسیه را به عنوان رقبای این کشور برشمرد، اظهار داشت: این رقبا بزرگ‌ترین ذخایر ارزی را دارند اما آمریکا به گفته همین رئیس‌جمهور ۲۰  تریلیون دلار بدهی دارد  امروز آمریکا ورشکسته است. از این رو دچار بحران‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است. به همین علت سیاست‌مداران پشت پرده آمریکا رئیس‌جمهوری را آورده‌اند که دیوانه نیست بلکه قرار است «خل‌‌بازی»‌ در بیاورد.

بادامچیان با تأکید بر اینکه ما به همراه پیروزی‌های خود مشکلاتی هم داریم، گفت:‌ما نیمه راه را آمده‌ایم و باید نیمه دیگر را هم برویم؛ به عنوان کسی که تجربه ۵۵ سال این انقلاب را دارد به ملت می‌گویم نیمه دوم راه هم پیروزی‌ها و هم سختی‌هایش بسیار بیشتر از نیمه اول است. از این رو باید همت‌های خود را متعالی کنیم و مستقیم در خدمت ولایت باشیم.

وی ادامه داد: همانطور که تجربه کردیم در ۱۶ سال گروه‌های انحرافی و التقاطی کاری نتوانستند بکنند و به جای همه این شعارها ملت در سال ۵۷ شعار «حزب، فقط حزب الله، رهبر فقط روح‌الله» و «استقلال، آزادی،‌ جمهوری اسلامی» و «‌نه شرقی و نه غربی» را شعار دادند اکنون نیز راه حل مشکلات این است که خودمان کمر همت بسته و دشواری‌ها را پشت سر بگذاریم.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت:‌ ما نمی‌توانیم برویم از آمریکا و اروپا امثال مستشارانی چون «میلسپو» را بیاوریم تا اقتصاد ما را چاره‌اندیشی کند؛ ما در ایران نیروهای قوی، ارزشمند، پاک و متدین فراوان  داریم که در این سال‌ها در عین آنکه در اوج قدرت بوده‌اند سالم مانده‌اند؛ به این مدیرانی که تخلف‌ کرده‌اند توجه نکنید بلکه نیروهای ارزشمند را بشناسید و انتخاب کنید.

وی خاطرنشان کرد: اگر همت‌ها، لاجوردی‌ها، شهید بهشتی‌ها، رجایی‌ها، خرازی‌ها، صیاد شیرازی‌ها و ... بر سر کار باشند دیگر اختلاس و حقوق نجومی معنا ندارد؛ چرا که این مهندس‌بازرگان بود که وقتی بر سر کار آمد حقوق نخست‌وزیر زمان شاه را که ۲۰ هزار تومان، معادل ۲۰ میلیون تومان امروز را دریافت کرد ولی وقتی شهید رجایی نخست‌وزیر شد، گفت برای چه باید این حقوق را بگیرم؟ و بیش از ۴ هزار تومان دریافت نکرد. 

بادامچیان اضافه کرد: وقتی به او گفتند که نخست‌وزیر باید بیش از وزرا حقوق بگیرد،‌گفت چه دلیل دارد مگر خرج نخست‌وزیر بیش از وزراست؟

وی خطاب به مردم تصریح کرد: اگر شما چنین انسان‌هایی را برای انتخاب مجلس‌تان انتخاب کنید آیا مشکلی خواهید داشت؟ با انتخاب اینگونه افراد نه اختلاسی رخ خواهد داد و نه فساد و ناکارآمدی شاهد خواهیم بود بلکه کارآمدی و امداد الهی خواهد بود و اگر ملت دید که امثال رجایی بر سر کار آمده‌اند با او همراهی نیز می‌کنند.

این مبارز پیشکسوت انقلاب اسلامی گفت: ما در میان این ملت مدیرانی همچون رجایی زیاد داریم و همه باید به دنبال یافتن آنها باشیم.

عضو هیأت مؤتلفه اسلامی با دعا به درگاه خدا جهت یاری رهبر و ملت، ابراز امیدواری کرد حضور ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دشمن را شگفت‌زده کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.