خبرگزاری فرانسه گزارش داد، وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلیس گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا زمانیکه در نهایت اواخر سال جاری میلادی به انگلیس برود، بیشتر می‌تواند از عهده اختلاف‌نظرهایی که ممکن است در این روند با آنها روبرو شود، برآید.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری ما نگران اعتراضات نیست. در اینجا یا هرجای دیگر،‌ رئیس جمهور ترامپ از تظاهرات نمی‌ترسد. او از اینکه می‌تواند با دیدگاه‌های مختلف روبرو شود و ایده خودش را مطرح کند، بسیار خوشحال است. رئیس جمهوری آمریکا در رویارویی با اختلاف نظرها بسیار توانمند است.

ترامپ اخیرا با ترزا می، نخست وزیر انگلیس در نشست جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس دیدار کرد و آنها توافق کردند تا ترامپ نهایتا اواخر سال جاری میلادی به انگلیس برود.

سال گذشته میلادی، ترزا می پیشنهاد داد که ترامپ سفری رسمی به انگلیس داشته باشد اما گمانه‌زنی‌هایی درباره این مساله به وجود آمد که به دلیل اعتراضات عمومی و مخالفت‌های سیاسی، این سفر لغو شود.

سفیر آمریکا در انگلیس همچنین گفت که فکر می‌کند ترامپ به طور قاطع یک رئیس جمهوری دو دوره‌ای است و ادامه داد: اگر رئیس جمهوری تصمیم بگیرد نامزد انتخابات شود، پیروز خواهد شد. فکر می‌کنم او این تصمیم را داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.