حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۷ ساعت ۲۴ فردا (چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶) به پایان می‌رسد، اظهار کرد: تا صبح امروز ۸۱۵ هزار و ۶۱۵ داوطلب برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.

وی افزود: داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا شب می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند و افرادی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند در فرصت باقی‌مانده می‌توانند برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: سال گذشته ۸۸۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون سراسری ثبت‌نام کردند که پیش‌بینی می‌شود در بازه زمانی باقی مانده آمار داوطلبان به میزان سال گذشته یا بیشتر از آن برسد.

وی تاکید کرد:‌ کنکور سراسری سال ۹۷ به‌منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه نوبت دوم یا شبانه، نیمه‌حضوری مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیر‌انتفاعی و غیر‌دولتی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

توکلی گفت:‌داوطلبانی که تمایل به شرکت در رشته‌های با‌آزمون دانشگاه آزاد اسلامی دارند باید در آزمون سراسری سال ۹۷  ثبت‌نام و در جلسه آزمون شرکت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.