علی اصحابی خواننده موسیقی پاپ که شنبه شب هفتم بهمن مهمان سیدعلی ضیا در برنامه «فرمول یک» بود، در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت موسیقی امروز ایران گفت: این روزها مگاهیت شدن خیلی آسان شده است.

اصحابی ادامه داد: سه سال و خورده ای که گذشته انگار ۳۵۰ سال بر من گذشت، هیچکس هم نپرسید چطور شدی؟ کسی که آنقدر در اوج بود کجاست؟ آدم بده داستان هم من شدم! اما حالا بعد از چهار سال اوضاع بهتر شده است.

او در پاسخ به اینکه چرا فکر می‌کنی این روزها موزیک راحت می‌گیرد، تصریح کرد: می‌دانید که پول می دهند و آدم‌ها را گنده می کنند، بعد هم طرف در عین گندگی یکدفعه محو می شود.

این خواننده یادآور شد: کسی که خط می‌دهد ۵۰۰ میلیون روی کسی سرمایه گذاری می کند و او را روی اوج می برد اما همه می دانیم اینها در اوج بزرگی یکدفعه کنار می روند و خداحافظ.

اصحابی از آوردن نام اشخاص پرهیز کرد و گفت: من که نمی توانم اسم بیاورم. اما کسانی که فرق سبک‌های مختلف را هم نمی دانند، یکدفعه بزرگ می شوند.

او با اشاره به اینکه من نمی‌گویم چنین کسانی استعداد ندارند، توضیح داد: ماجرا روند مطرح شدن این افراد است که با پول رقم می خورد. آنها با پول بزرگ و خیلی زود محو می شوند.

خواننده «تو که عشق منی» افزود: با دوستی صحبت می کردیم و درباره فلان فرد من گفتم چقدر شعر کار او بد است! اما دقیقا همان کار هیت شد. این حرف از روی حب و بغض نیست و دلم برای اتفاقاتی که دارد در موسیقی می افتد می سوزد.

اصحابی در پایان گفت: بعضی ها از همین قطعه ها دو سال است ۱۵ میلیارد تومان درآورده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.