در ساعت ۱۴ مورخه ۹۶/۱۰/۲۷، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اعلام شد که تعدادی از کسبه و اهالی خیابان اردیبهشت شمالی، پسر نوجوانی حدودا ۱۳ ساله را از داخل کانال آب سرپوشیده‌ واقع در این خیابان بیرون کشیده و این پسر به آن‌ها عنوان کرده که توسط مردی ناشناس مورد تهدید و نهایتا آزار و اذیت قرار گرفته است.

این پسر ۱۳ ساله که به همراه پدرش به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به منزل بودم؛ دقیقا نبش کوچه ۲۱۸ شرقی، مرد جوانی جلوی مرا گرفت و عنوان داشت که برای مادربزرگش گل و گلدان خریداری کرده و به این بهانه از من خواهش کرد تا برای تحویل آن‌ها به وی کمک کنم. با این مرد جوان به راه افتاده و از طریق پل هوایی به سمت دیگر اتوبان شهید زین الدین رفتیم و دقیقا در مقابل پارک پلیس سوار یک دستگاه پراید سفیدرنگ با شیشه‌های دودی شدیم؛ آنجا بود که با چاقو مرا تهدید کرد و عنوان کرد که چنانچه صحبتی بکنم مرا خواهد کشت و پس از آن به راه افتاد. پس از طی مسیری به داخل خیابان اردیبهشت شمالی در محدوده سراج رفت؛ در آنجا ماشین را کنار خیابان پارک کرد؛ پس از پیاده شدن از ماشین، مرا از طریق یک روزنه‌ی باریک به داخل کانال آب کاملا تاریک برد.

با بررسی های بیشتر پلیس مشخص شد که حادثه ای مشابه برای پسر بچه ۱۱ ساله دیگری در محدودی پارک جنگلی لویزان رخ داده است.

با توجه به حساسیت پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته‌ی محل سوار کردنِ پسر‌های نوجوان و همچنین محل‌های ارتکاب جنایت (آزار و اذیت جنسی) سرانجام موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ هاچ بک با شیشه‌های دودی به شماره پلاک ایران ۶۶ /ل ۴۷ شدند.

با شناسایی خودرو، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالک فردی حدودا ۶۰ ساله است، اما خودرو در اختیار پسر ۲۵ ساله اش به نام «ایمان» قرار دارد؛ در ادامه تصاویر ایمان از سیستم جامع پلیس استخراج شد و پس از شناسایی تصویر وی از سوی شکات پرونده (دو پسر نوجوان)، به عنوان متهم تحت تعقیب هر دو پرونده‌ی آزار و اذیت مورد شناسایی قرار گرفت.

سرانجام در مورخه ۹۶/۳۰/۱۰ کارآگاهان به محل سکونت ایمان (۲۵ ساله) در خیابان سراج مراجعه کرده؛ این محل را تحت مراقبت پلیسی قرار داده و نهایتا در ساعت ۱۳۳۰ موفق به دستگیری وی شدند.

اعترافات متهم پرونده اذیت و آزار پسران نوجوان

در فیلم زیر متهم آزار و اذیت پسران نوجوان به اعمال شیطانی خود اعتراف می کند. وی می گوید: منتظر بودم تا زودتر به دست قانون سپرده شوم تا کمتر کارهای شیطانی و خلاف انجام دهم هر چند که می‌دانستم مجازات در انتظار من است.

ایمان درخصوص اینکه چه کسی را بیشتر از همه در زندگی اش دوست دارد گفت پدرم را دوست دارم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.