جواد حق لطفی در گفت‌و‌گویی با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان اظهارداشت:آزاد راه قزوین به زنجان بدلیل بارش سنگین برف و کولاک از دقایقی قبل مسدود شده و تا اطلاع بعدی بسته است.

وی افزود: تردد خودروها در این مسیر از جاده قدیم قزوین به زنجان امکان پذیر است.

حق لطفی تصریح کرد: همچنین آزادراه قزوین به رشت نیز به دلیل بارش برف و نیز برخی کارهای عمرانی از صبح امروز مسدود شده و تا اطلاع بعدی رانندگان می توانند از جاده قدیم تردد کنند.

گردنه ها کولاک است

مدیر راهداری استان قزوین تصریح کرد: در گردنه های استان قزوین شاهد کولاک بارش برف شدید هستیم و عبور از محورهای استان بدون داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی ممکن نیست.

حق لطفی یادآورشد: به رانندگان توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری در این ایام خودداری کرده و درصورت ضرورت سفر با خودروی شخصی ضمن اطلاع از وضعیت راهها حتما پوشاک و لباس گرم، غذای کافی، زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پس از پر کردن باک خودرو با احتیاط رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: تمامی راهدارخانه های استان قزوین در آماده باش کامل است و راهداران به صورت شبانه روزی ضمن بازکردن مسیر و برفروبی در خدمت مسافران و رانندگان هستند.

مدیر راهداری استان قزوین اظهارداشت: توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و جدی گرفتن توصیه های پلیس نقش مهمی در کاهش حوادث در فصل زمستان در محورهای مواصلاتی دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.