انسان گاهی شک می‌کند کسی که برخوردار از حداقل عقل و بینش سیاسی باشد، این روزها باید در صدد ترمیم و اصلاح باشد نه تخریب بیشتر و افساد فزون‌تر. ولی چرا همچنان در برهمان پاشنه می‌چرخد و گویی اتفاقی نیفتاده است و با همان تندی و حدّت و گاه با بهانه جویی بیشتر و دست‌آویز قرار دادن لغو یا تعلیق برجام، بجای اینکه آمریکای شرور هدف قرار بگیرد، جبهه داخلی هدف هجوم و حمله قرار می‌گیرد؟

این کار شاید دلایل متعدد داشته باشد، ولی یکی از عوامل جدّی و تأثیرگذار آن حضور عناصر نفوذی و لایه‌هایی از نفاق و ریا در بسترهای اجتماعی و اجرایی کشور است و الّا هر کس با عقل سلیم الهی و فطرت خدادادی‌اش می‌فهمد که در شرایطی که دشمن به کمترین بهانه در صدد آتش افروزی است و تمام عوامل و خدم و حشم خود را در تمام عرصه‌ها به خدمت گرفته و طی فراخوان‌های متعدد لشکر احزاب را برای رویارویی با نظام اسلامی فراخوانده است، چرا نباید عبرت بگیریم و لحظه‌ای با خود فکر کنیم که این فرافکنی‌ها ممکن است مورد سوء استفاده دشمن و جرأت یافتن بیشتر مخالفان نظام جمهوری اسلامی شود. وقتی صهیونیسم نقشه‌های خود را بر باد رفته می‌بیند و استکبار جهانی هیمنه پوشالی را در معرض تندبادهای فضاحت بار سیاسی مشاهده می‌کند و قبیله سعودی و ائتلاف عربی خسته از بمباران‌های یمن خود را در مرحله نابودی می‌بینند و با توسل به ترامپ نامتعادل و بذل و بخشش‌های افسانه‌ای برای خود راه مفرّ جستجو می‌کنند، چرا ما باید در داخل این همه شکوه و اقتدار را فدای خودخواهی‌ها و خودپرستی‌های خود ‌نماییم؟

وقتی منافقان در عصر پیامبر (ص) در مقابل آن حضرت با اظهار اسلام و ارادت به ساحت نبی مکرّم اسلام از هیچ توطئه‌ای علیه هم کیشان مسلمان خود دریغ نمی‌کردند و با تبانی با یهودیان مدینه مشرکان مکه را به جنگ علیه مسلمانان فرا می‌خواندند و به آنها قول همه گونه همکاری می‌دادند، قطعاً امروز با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی و رسانه و فضای مجازی و فراهم بودن بسترهای تفرقه و اختلاف افکنی، از ایجاد اختلاف در بین نیروهای مؤمن و انقلابی امتناع نمی‌کنند.

امروز شبکه نفوذ و نفاق، بار دیگر کیان نظام و اسلام و انقلاب را هدف تهاجم قرار داده و با رقابت با سایر جریان‌های برانداز به هر بهانه‌ای دنبال آتش افروزی در کشور هستند.

وقت آن است که به هوش باشیم و با شناسایی و طرد عناصر نفوذی در سطح جامعه و اجرائیات کشور، بار دیگر نیروهای انقلاب را به اتحاد برسانیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.