فردی میانسال که ظاهرا از ساعات اولیه برگزاری مجمع قصد ورود به اکادمی را داشته است، مدعی است که حکم جلب یکی از اعضای منتخب و جنجالی مجمع را در اختیار دارد.

این فرد که سابقه همکاری و شراکت مالی با منتخب مجمع کمیته ملی المپیک را داشته علیرغم تلاش های فراوان انتظامات برای کنترل نامبرده اصرار به دیدار با فرد منتخب مجمع و اجرای حکم جلب را داشته است.

موضوع به طلب مالی بر می گردد که فرد شاکی مدعی است میلیون ها تومان از متهم طلبکار است و او حاضر به تسویه این بدهی مالی نیست که در نتیجه آن با طرح شکایت از نامبرده و دریافت حکم جلب سیار خواهان وصول مطالبات خود است.

فرد متهم منتخب مجمع کمیته ملی المپیک که سابقا  گفته می شد به دلیل درگیری در همین پرونده مالی ممنوع الخروج بو ده است در جلسه مجمع کمیته ملی المپیک به عنوان منتخب جدید کمیته المپیک انتخاب شد.

خبرنگار ایسنا در گفت و گو با منابع خبری این اتفاق را تایید کرده است.

فرد شاکی ساعت ها پس از حضور در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته المپیک با میانجیگری برخی مسوولان به مذاکره با آنان پرداخت و به نظر می رسد که به دلیل تبعات اجرای حکم جلب مورد ادعای شاکی مسوولان در تلاش هستند تا رضایت شاکی برای اجرای با تاخیر یا مصالحه را به نتیجه برسانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.