آیت الله عباس کعبی در گفت و گویی با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در کشور عنوان کرد:مردم در این اعتراضات هوشمندی و بصیرت داشته باشند ونگاه ویژه ای به نقشه دشمن در ایجاد آشوب و تحریک و به هم زدن انسجام و وحدت ملی بیندازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد:از سوی دیگر باید روشن گری لازم نسبت به بزرگ نمایی های فضای مجازی از برخی از آشوب ها صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد:دشمن به دنبال موج سازی و موج سواری بر اساس فشارهای اقتصادی است و با بزرگ نمایی تجمعات کوچک در صدد فتنه جدیدی است.

آیت الله کعبی اظهار داشت:به طور قطع منافقین و نیروهای وهابی و ضد ایرانی و صهیونیست ها این جریان را سازماندهی می کنند و فتنه هایی که دیده می شود عقبه در سیاست های آمریکائی و اسرائیلی دارد.

وی تصریح کرد:ملت ایران در تجمع ده ها هزار نفری خود در حماسه ۹ دی پاسخ کوبنده ای به جهان داد و ثابت کرد که حاضر نیستند همگام با فتنه گران حرکت کنند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد:دشمن به سمت خشونت و کشته سازی و درگیری و ضربه زدن به اموال عمومی است و مردم باید هوشیاری خود را بالا ببرند.

وی گفت:به نظر باید مردم انقلابی نیز در صحنه حاضر شوند و با حفظ آرامش و بی توجهی به شایعات به مدیریت این اعتراضات بپردازند تا دشمن از این فرصت سوء استفاه نکند.

*** بین فتنه و گلایه های مردم باید تفاوت قائل بود

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد:اگر لازم باشد نیروهای انقلابی و مومن این آشوب های سازماندهی شده را جمع می کنند البته با خویشتن داری بین فتنه و گلایه های مردم باید تفاوت قائل بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری، نظام، حوزه های علمیه، مراجع تقلید و بزرگان روحانیت همواره در کنار مطالبات واقعی مردم بوده و هستند و تقویت تولید ملی و پیشبرد اقتصاد مقاومتی را خواستار می باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رهبری امسال تذکر دادن که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می شوند و پشتیبان انقلاب هستند اما نسبت به فشارهای اقتصادی گله مند هستند.

وی بیان کرد:همه باید به دنبال مطالبات مردم باشند تا آن ها را از تنگناهای مالی برهانند و دولت نیز توجهی به حاشیه سازی ها نداشته باشند و در تحقق اقتصاد مقاومتی گره گشای مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.