محمد مهدی زاهدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در نطنز اظهار داشت: برای ایجاد احساس امنیت و آرامش روانی و اجتماعی مردم در جامعه، قوه قضائیه به صورت علنی و آشکار مفسدان اقتصادی را محاکمه کند.

وی افزود: فتنه‌های مختلفی در طول تاریخ اسلام علیه انبیا و ائمه اطهار (ع) به وجود آمده است و همه آن فتنه‌ها نیز از طرف کسانی صورت می‌گرفت که در آن زمان وجاهت داشته و افراد شاخصی بودند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضائیه نباید فرقی بین بیچارگان و گردن کلفت‌ها قائل شود، بلکه باید مسیری را فراهم کند تا مردم با دیدن یک عدالت صریح و شفاف به دشمن خود اجازه رخنه را ندهند.

وی پیرامون بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در مجلس باید مرزبندی‌های سیاسی را کنار گذاشت.

زاهدی با بیان اینکه تمام نمایندگان باید در خدمت مردم به وظیفه خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: هرگز برای تصاحب صندلی نمایندگی نباید مصلحت نظام را مورد هجمه خود قرار داده و منافع باندی و گروهی را در مصوبات مجلس بر منافع عموم مردم ترجیح دهند.

وی پیرامون ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: بعد از حماسه ۹ دی که دشمن فهمید نمی‌تواند به ایران ضربه وارد کند با ایجاد داعش، نا امنی در منطقه و دیگر مسائل قصد ضربه زدن به ایران را داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.