یعنی هم وجود فتنه را پذیرفته است و هم تدبیر رهبری و نقش مردم را بیان نموده است.حالا برخی جوانان حزب اللهی از اینکه او حرف ماها را زده است چه می کنند؟ این اظهار نظر برای ایشان در درون جریان و خانواده کم هزینه ندارد. کمتر اصلاح طلبی جسارت دارد «فتنه بودگی» را بپذیرد. حال باید نیروهای مومن به انقلاب چه برخوردی با ایشان بکنند؟

‌در دو روز گذشته گفتند: «چرا اینقدر دیر؟»، «شما که خانواده‌تان در فتنه بود»، «پدر شما که ......»

نوع مواجهه با ایشان نشان می دهد بعضی از ماها اصلا به ابعاد مسئله فکر نمی‌کنیم و از جامع الاطراف دیدن مسئله عاجزیم. عواطف غلبه می کند و همه مسائل خانواده هاشمی را یکجا به میدان پاسخ می‌آوریم . به تعبیر بهتر راهی جز نیت خوانی و باسر در شکم طرف رفتن بلد نیستیم.

محسن هاشمی اینجا حرف اصلاح طلبان را زده است؟ بودن برادر و خواهرش در فتنه را منکر شده است؟خیر، ‌اظهار نظر او مهم‌تر از تکرار همین عبارت از دهان ۱۰ نفر حزب اللهی  است. حرف نظام در سال‌های گذشته با سران اصلاحات همین بوده است که اگر صداقت دارید فتنه را محکوم کنید و از مظلومیت نظام دفاع کنید. اکنون محسن هاشمی- که نمی دانم فقدان پدر در این اظهار نظر چقدر اثر داشته است- این حرف را زده است و خروارها فحش و مذمت از درون جریان خود دریافت کرده است. حزب الله باید اظهار نظر ایشان را یک گام به جلو بداند و تشکر و استقبال کند تا مرز اصلاح طلبان با فتنه گران به وضوح دیده شود. «آورده سوزی»  و شماتت در اینجا بی تدبیری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.