دیلی میل نوشت، چلسی در هفته‌ شانزدهم لیگ برتر انگلیس در زمین همشهری خود وستهام به میدان رفت که این دیدار با شکست یک بر صفر مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید تا شرایط برای آبی پوشان لندنی سخت‌تر از قبل شود.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از شکست دور از انتظار تیمش برابر وستهام گفت‌: فکر می‌کنم که قهرمانی دیگر برای ما امکان پذیر نباشد، مگر این که اتفاقات بسیار عجیبی برای ما رخ دهد. این چهارمین شکست ما در ۱۶ مسابقه بود. وقتی شما بعد از ۱۶ مسابقه چنین شرایطی دارید نباید به قهرمانی در لیگ فکر کنید. تجربه به من این را می‌گوید که ما امسال قهرمان نخواهیم شد. اگر یک یا دو شکست داشتیم می‌توانستیم به قهرمانی فکر کنیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی که در فصل نخست حضورش موفق شد قهرمانی در لیگ برتر را برای چلسی به دست بیاورد در ادامه‌ صحبت‌های خود اضافه کرد: ما بازی را برابر وستهام باختیم. آن هم به این دلیل که از موقعیت‌های خوب خودمان استفاده نکردیم و همین دلیل شکست ما در این بازی بود. مهاجمان فرصت‌های خوبی برای باز کردن دروازه‌ حریف داشتند ولی نتوانستند از این موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و همین دلیل باختمان در این مسابقه بود. امیدوارم که از این شکست درس گرفته باشیم و در بازی‌های باقی‌ مانده گلزنی کنیم. باید منچسترسیتی را الگوی خود قرار دهیم که از فرصت‌های خود به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کند و به گل می‌رسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.